اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل:

اختصاص اوقات فراغت به فعالیت‌های عام‌المنفعه سودمند است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل گفت: اختصاص بخشی از اوقات فراغت تابستانی به فعالیت‌های عام‌المنفعه بسیار سودمندتر از پرداختن به سایر حوزه‌ها است.

اختصاص اوقات فراغت به فعالیت‌های عام‌المنفعه سودمند است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهرام غیبی عصر امروز در مراسم تجلیل از برگزیدگان مسابقات رقابت مهر در اردبیل اظهار داشت: ما معتقدیم جوانان و نوجوانان خودمان را می‌توانیم به کارهای نیک و ارزشی راغب‌تر کنیم تا با حضور در سنگر خدمت‌رسانی بی‌منت بتوانند بهترین اوقات فراغت خود را سپری کنند.

وی با بیان این‌که اکثر جمعیت کشور قشر جوان می‌باشند که ضرورت دارد برای اوقات فراغت آنها برنامه‌ریزی دقیقی صورت گیرد، تصریح کرد: برگزاری کلاس‌های مذهبی، فنی و حرفه‌ای، امدادی، اردوهای زیارتی، تفریحی از برنامه‌های هلال‌احمر برای مشارکت مفید و مؤثر اعضا در برنامه‌های اوقات فراغت است.

غیبی با اعلام این‌که ما در حیطه وظایف خود سعی داریم جوانان و نوجوانان را با برنامه‌های عام‌المنفعه بیشتر از گذشته آشنا کنیم، خاطرنشان کرد: در این باب حرکت‌ها و اقدامات صورت گرفته فعالیت‌های شاخص و مطلوبی است و امسال نیز سعی می‌شود جوانان علاقمند و عضو جمعیت هلال‌احمر از تنوع برنامه‌ها استفاده کنند.

در این مراسم که بیش از 150 نفر از منتخبان مرحله استانی رقابت مهر حضور داشتند از برگزیدگان با اهدای لوح و هدایایی تجلیل شد.

به گزارش فارس، در شهرستان نمین نیز گروه‌های امدادی و جهادی در نشست اخلاقی و بصیرتی حضور یافته و از این برنامه‌ها استفاده کردند.

امام جمعه نمین در این نشست اخلاص در عمل و محبت نسبت به دیگران را مهم‌ترین عامل تقویت بدنه بسیج و جذب نیروهای امدادی و علاقمند به خدمت توصیف کرد و گفت: هرگونه اصلاحات و توسعه مسایل تربیتی و اخلاقی باید با شالوده ارزشمداری و معنویت انجام شود.

حجت‌الاسلام علی رحیمی افزود: ما امروز در حوزه تربیتی باید جبهه کار و فعالیت و حرکت‌های مثبت در این حوزه را تقویت کنیم و اجازه ندهیم استکبار جهانی بر اعتقادات و مسایل تربیتی جامعه ما رخنه پیدا کند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول