اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران:

50 هزار گردشگر از خدمات هلال احمر مازندران بهره‌مند شدند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: بیش از 50 هزار گردشگر تابستانی از خدمات جمعیت هلال احمر در مازندران بهره‌مند شدند.

50 هزار گردشگر از خدمات هلال احمر مازندران بهره‌مند شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر مازندران،‌ مهدی ولی‌پور بیان داشت: از آغاز اجرای طرح تابستانه راهنمایی مسافران در استان که از 17 تا 26 تیر ادامه داشت بیش از 50 هزار نفر از خدمات جمعیت هلال احمر استان بهره‌مند شدند.

وی ادامه داد: در این مدت بیش از 23 هزار بروشور و بسته اطلاع‌رسانی توزیع شده و 2 هزار نفر نیز از خدمات خیمه‌های نماز این جمعیت استفاده کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مازندران متذکر شد: در بخش ارائه خدمات امدادی که از 15 تا 24 تیر برگزار شد بیش از 121 حادثه خدمات امدادی مورد نیاز ارائه شد.

این مسئول در مورد خدمات امداد و نجات ساحلی گفت: ارائه خدمت به 13 حادثه ساحلی، نجات 17 نفر از غرق شدگان و انتقال 11 نفر از مصدومان به مراکز درمانی از دیگر خدمات ارائه شده جمعیت هلال احمر مازندران است.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول