اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان قزوین:

بقاع متبرکه به قطب‌های فرهنگی تبدیل می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: با ارائه روش‌های مدیریتی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل بقاع متبرکه به قطب‌های فرهنگی، این بقاع به قطب‌های فرهنگی تبدیل می‌شوند.

بقاع متبرکه به قطب‌های فرهنگی تبدیل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین، حجت‌الاسلام مصطفی نوروزی به‌ مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان در جلسه‌ای که با حضور همه کارکنان این اداره کل برگزار شد، به تشریح فضایل ماه مبارک رمضان پرداخت و در ادامه به ارائه روش‌های مدیریتی خود در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل بقاع متبرکه به قطب‌های فرهنگی و همچنین عمل امینانه به نیات واقفان خیراندیش و احیای موقوفات پرداخت.

وی در این جلسه به برنامه‌های طرح نشاط معنوی در 29 امامزاده شاخص استان قزوین اشاره و اجرای دقیق آن را به همراه گزارش عملکرد مقایسه‌ای با سال‌های گذشته را نشانی از پیشرفت و یا نزول کمی و کیفی این طرح نسبت به سال‌های گذشته دانست.

نوروزی در ادامه به ویژه‌برنامه‌های لیالی‌ قدر در امامزادگان شاخص استان اعم از مرکز و سایر شهرستان‌ها پرداخت و استفاده از سخنرانان و مادحان با اخلاص، ولایتی و همچنین برگزاری مراسم جانبی را از ملاک‌های برگزاری با کیفیت این مراسم‌ دانست.

این مقام مسئول ادامه داد: طرح ختم قرآن‌ کریم در اداره کل اوقاف و ادارات تابعه شهرستان‌های استان به نیت واقفان و خادمان بقاع متبرکه و موقوفات استان و همچنین برگزاری برنامه با قرآن در رمضان با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی و صدا و سیمای مرکز قزوین در ایام ماه مبارک رمضان در حسینیه آستان مقدس امامزاده حسین (ع) از ساعت 16:30 تا 18 با تلاوت قاریان ممتاز استان و کشور و بخش زنده از شبکه استانی خبر داد.

وی در ادامه از برگزاری ضیافت افطاری به منظور اطعام مستمندان و نیازمندان جامعه در این ماه مبارک طبق نیات واقفان خیر اندیش خبر داد و آن از اوجب وظایف اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین دانست.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قزوین تهیه گزارش تصویری از تمام برنامه‌ها و مناسبت‌های مذهبی و ملی و ارائه آن به گروه هدف و اطلاع‌رسانی به‌هنگام و تصمیم‌گیری به‌موقع را از اولویت‌های روابط عمومی دانست.

نوروزی بیان کرد: نصب بنر در سطح امامزادگان استان، پخش تیزر و زیرنویس اطلاعی و تبلیغاتی از برنامه‌های سیمای استان همراه با درج نحوه ارتباط با اداره کل اعم از صندوق پستی، پست الکترونیکی شماره تماس، نمابر، سامانه پیام کوتاه و ... برای دریافت انتقادات و پیشنهادات دانست و آن را لازمه پویایی روابط عمومی برشمرد.

وی عنوان کرد: برگزاری مراسم ویژه 17 مردادماه روز خبرنگار به منظور تجلیل از خدمات این قشر سخت‌کوش در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول