اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف خراسان جنوبی خبر داد

برگزاری طرح ضیافت الهی در بقاع متبرکه خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی از اجرای طرح ضیافت الهی ویژه ماه مبارک رمضان در بقاع متبرکه استان خبر داد.

برگزاری طرح ضیافت الهی در بقاع متبرکه خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام محمدطاهر گرایلی اظهار کرد: با حلول ماه رمضان، دعوت همگانی برای بسیج مؤمنان به شرکت در مهمانی خدا و بر سر سفره‌های بی‌منتهای نعمت خداوند اعلام می‌شود. 

وی هدف از اجرای طرح ضیافت الهی را تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی با استفاده از ظرفیت فضای معنوی ماه مبارک رمضان، ایجاد فضای معنوی در جامعه به ویژه برای نسل جوان، ترویج و تبلیغ مفاهیم قرآنی و ایجاد فضای انس با قرآن در جامعه در جوار آستان مقدس خاندان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) دانست.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی از دیگر اهداف این طرح به اجرای دقیق نیات واقفان خیراندیش، ایجاد فضای تبلیغی ترویجی معارف قرآنی با برگزاری محافل و مجالس ترتیل و تفسیر، استفاده از ظرفیت روحانیان و اعزام مبلغ برای تحقق اهداف این طرح و استفاده از ظرفیت اجرای نیات غیرمقید به مکان در این طرح اشاره کرد.

گرایلی برنامه‌های این طرح را غبارروبی، عطرافشانی، نظارت و آماده‌سازی فضای بقاع متبرکه برای ورود به ماه مبارک رمضان عنوان کرد.

وی ادامه داد: برگزاری مراسم استقبال از ماه مبارک رمضان در بقاع متبرکه، بیان خطبه آخر شعبان پیامبر اکرم (ص) و بیان دعای امام‌ سجاد (ع)، نصب دعاهای ماه مبارک رمضان و نصب مجموعه نمایشگاهی ضیافت الهی از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی دیگر برنامه‌های این طرح را برپایی خیمه‌های معرفت، فعال کردن غرفه‌های پاسخ به مسائل شرعی با حضور روحانی متخصص، مشاوره برای خانواده‌ها و جوانان،  حجاب و عفاف برای خواهران و گفتمان‌های دینی عنوان کرد.

انتهای پیام/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول