اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان:

بقاع متبرکه ظرفیت خوبی برای رسیدن به جامعه قرآنی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان گفت: بقاع متبرکه ظرفیت مناسبی در پرورش استعدادها برای رسیدن به جامعه‎ای قرآنی است.

بقاع متبرکه ظرفیت خوبی برای رسیدن به جامعه قرآنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حجت‎الاسلام سید محمدجواد رئوف‌سیدنژاد ظهر امروز در جمع اعضای هیئت امنای بقاع متبرکه شهرستان گرگان اظهار داشت: با توجه به اعتقادی که در فرهنگ شیعه و اهل سنت، نسبت به بقاع متبرکه وجود دارد می‎توان از ظرفیت فرهنگی بقاع متبرکه به نحوی شایسته بهره‎مند شد.

وی با بیان اینکه بقعه گنبدکاووس دارای بیشترین زائر اهل ‎سنت است اذعان کرد: امنیتی که در بقاع حاکم است سبب شده تا برنامه‎های بسیار خوبی را در سطوح مختلف فرهنگی و اوقات فراغت برگزار کنیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان با بیان اینکه در طرح نشاط معنوی 15 بقعه استان در غنی‎سازی اوقات فراغت جوانان فعالیت می‎کنند یادآور شد: کلاس‎های احکام، معارف، تربیتی، اخلاقی، تفریحی و اردویی از جمله برنامه‎هایی است که تنوع، امنیت و آرامش موجود در بقاع توانسته در جذب بیشتر جوانان ایفای نقش کند.

رئوف‎سیدنژاد در خصوص برنامه‎های ماه مبارک رمضان از سوی اوقاف و امور خیریه استان اذعان کرد: تعداد 25 الی 30 مبلغ در محورهای مختلفی چون ترویج احکام دین، مسابقات قرآنی، حفظ قرآن و نیز گسترش فرهنگ وقف در استان اعزام می‎شوند.

وی اضافه کرد: برگزاری محافل قرآنی، اطعام و ضیافت افطار در تعدادی از بقاع متبرکه از دیگر برنامه‎های اوقاف و امور خیریه استان در ایام مبارک ماه رمضان است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان بیان داشت: محافل انس با قرآن کریم در ماه مبارک رمضان با حضور قاریان بین‎المللی در چهار امامزاده استان برگزار می‎شود.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول