اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان قزوین خواستار شد

تشویق بانوان ورزشکار در راستای توسعه عفاف اسلامی

خبرگزاری فارس: معاون امور ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین خواستار تشویق بانوان ورزشکار در راستای توسعه عفاف اسلامی شد.

تشویق بانوان ورزشکار در راستای توسعه عفاف اسلامی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، دومین نشست و جلسه هماهنگی نواب رؤسای بانوان هیئت‌های ورزشی استان قزوین در سال جاری با حضور مدیرکل و معاونان ورزش و جوانان استان قزوین در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین برگزار شد.

افسانه حسن‌نایبی در این نشست اظهار کرد: نواب رؤسای هیئت‌های ورزشی استان قزوین باید ورزشکاران محجبه را برای ایجاد انگیزه برای خود و سایر ورزشکاران تشویق کنند و خود نیز الگوی کامل اسلامی باشند.

وی ادامه داد: باید از ورود افراد بی‌حجاب به سالن‌های ورزشی خودداری کرد تا عفاف و حجاب در بین ورزشکاران همه‌گیر شود و ما نیز مجریان این امر الهی در جامعه ورزشی هستیم.

معاون امور ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین با تأکید بر ادامه تمرینات مستمر بانوان ورزشکار افزود: دختران نوجوانان باید تمرینات خود را فشرده کرده و خود را برای المپیاد ایرانیان که اواسط فصل تابستان برگزار می‌شود، آماده کنند تا استان قزوین نتایج خوبی در این مسابقات کسب کند.

حسن‌نایبی با بیان اینکه کلاس‌های ورزشی برای پر کردن اوقات فراغت دختران جوان باید غنی باشد، اذعان کرد: نواب رؤسای هیئت‌های ورزشی و بانوان مربی استان قزوین باید در غنی‌سازی اوقات فراغت دختران جوان توجه داشته باشند و سعی کنند کیفیت آن‌ها را بالا ببرند.

این مسئول با بیان اینکه در سالن‌های ورزشی بانوان باید مکان‌هایی برای توسعه بحث حجاب و عفاف در جامعه در نظر گرفته شود، بیان کرد: در سالن‌های ورزشی بانوان باید مکان‌هایی برای نصب یادداشت‌ها و مقاله‌های عفاف و حجاب اختصاص داده شود تا به صورت غیرمستقیم در ورزشکاران تأثیر بگذاریم.

معاون امور ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین در خصوص مشکلات ورزشی مربیان گفت: باید تمهیداتی اندیشیده شود تا مربیان از شرایط بیمه استفاده کنند تا در سنین میانسالی و پیری از خدمات بیمه بهرمند شده و مربیگری برایشان شغل محسوب شود.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول