اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مرداد ماه امسال

مستند "شهید جلال رئیسی" آماده پخش می‌شود

خبرگزاری فارس: کارگردان فیلم مستند شهید جلال رئیسی گفت: فیلم مستند زندگی شهید رئیسی با همکاری و حمایت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان اول مرداد ماه سال‌ جاری آماده پخش می‌شود.

مستند "شهید جلال رئیسی" آماده پخش می‌شود

مجتبی دهقانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: تصویر مادری که بعد از 25 سال پیکر فرزند شهید خود را در آغوش گرفته در پشت یکی از مجله‌ها انگیزه‌ای برای ساخت فیلم زندگی «شهید جلال رئیسی» شد.

وی افزود: در اوایل اردیبهشت ماه سال‌ جاری با هماهنگی‌هایی که از قبل انجام شده بود، تصویربرداری صحنه‌های مربوط به خانواده شهید در روستای الله‌آباد واقع در 15 کیلومتری جیرفت انجام شده است.

دهقانی تصریح کرد: در حال حاضر با هماهنگی‌های انجام شده با دستگاه‌های مرتبط در استان‌های خوزستان و تهران صحنه‌های بعدی در منطقه عملیاتی ابوغریب، منطقه پیدا شدن پیکر شهید و صحنه‌های مربوط به انتقال شهید از تهران به کرمان در ستاد معراج شهدای مرکز در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: در این پروژه علیرضا فخری‌زاده تصویربردار اول، محمدمهدی عرب‌نژاد تصویربردار دوم «پشت صحنه»، منصور سبز‌علی دستیار فنی، حمیدعرب‌نژاد عکاس و علیرضا گل‌محمدی مسئول تفحص پیکر شهید جلال رئیسی همکاری می‌کنند.

کارگردان فیلم مستند «شهید جلال رئیسی» گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان حمایت‌های مالی ساخت این فیلم را انجام می‌دهد.

دهقانی ابراز داشت: این فیلم اول مرداد ماه سال‌ جاری آماده پخش می‌شود.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول