اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی:

نقش آذربایجان‌غربی در پیروزی انقلاب مستندسازی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: نقش آذربایجان‌غربی و مردم این استان در پیروزی انقلاب و دفاع مقدس مستندسازی می‌شود.

نقش آذربایجان‌غربی در پیروزی انقلاب مستندسازی می‌شود

حجت‌الاسلام محمدباقر کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: طی قرارداد با صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌غربی مقرر شده در فیلم مستند 10 قسمتی نقش آذربایجان‌غربی در دفاع مقدس و پیروزی در انقلاب اسلامی مستندسازی شود.

وی تصریح کرد: بر این اساس رشادت دلاورمردان استان و نقش مردم در پیروزی و به ثمر رسیدن انقلاب و پس از آن نقش استان در دفاع مقدس در این فیلم‌ها مستندسازی می‌شود.

کریمی از پخش این فیلم‌ها در سطح استان خبر داد و افزود: امکان دارد فیلم‌های مذکور در شبکه‌های سراسری صدا و سیما نیز پخش شوند.

وی خاطرنشان کرد: پنج قسمت از این فیلم‌ها نقش آذربایجان‌غربی در دفاع مقدس و پنج قسمت دیگر، نقش آذربایجان‌غربی در پیروزی انقلاب اسلامی را به تصویر خواهد کشید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی اعلام کرد: از این طریق می‌توانیم نقش استان را به صورت متمرکز در حوزه‌های دفاع مقدس و پیروزی انقلاب اسلامی نشان دهیم.

کریمی در ادامه با بیان اینکه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی در زمینه مد و لباس نیز توانسته گام‌های مثبتی بردارد، گفت: برپایی نمایشگاه مد و لباس توسط اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه مد و لباس گام موثری است تا بتوانیم فرهنگ خود را در نوع پوشش مردان و زنان به جوانان معرفی کنیم.

وی اظهار داشت: با ارائه این مدها الگوی مناسبی برای جوانان ارائه می‌کنیم و می‌توانیم جوانان را در برابر تهاجم فرهنگی غرب که بخشی از آن از طریق مد و لباس به جامعه تزریق می‌شود، مراقبت کنیم.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول