اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قزوین خبر داد

حمایت مسئولان شهری از پروژه عظیم مستند مردان هور

خبرگزاری فارس: شهردار شهر قزوین گفت: شهرداری قزوین برای حمایت از پروژه عظیم مستند مردان هور 500 میلیون تومان اختصاص می‌دهد.

حمایت مسئولان شهری از پروژه عظیم مستند مردان هور

مسعود نصرتی در مراسم تجلیل از مقام پاسدار که در بعد از ظهر امروز با حضور فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) قزوین، اعضای شورای شهر قزوین و جمعی از فرماندهان سپاه در سالن اجتماعات شهید حسن پور سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین برگزار شد؛ ضمن تبریک هفته پاسدار اظهار داشت: نام‌گذاری روز پاسدار که به مناسبت میلاد امام حسین (ع) انجام شده بسیار هوشمندانه و با مصما است.

وی تصریح کرد: وقتى از پیامبر (ص) پرسیدند کدام یک از اهل بیت‏ خود را بیشتر دوست دارید فرمودند: "حسن و حسین را، بارها رسول گرامى حسن و حسین را به سینه مى‌فشرد و آنان را مى‏‌بوسید".

این مسئول ابراز داشت: حضرت رسول صلى الله علیه و آله مى‌فرمود: "شعبان ماه من است، پس در این ماه براى جلب محبت پیغمبر خود و براى تقرّب به سوى پروردگار خود روزه بدارید، به حقّ آن خدایى که جان علىّ بن الحسین به دست قدرت اوست، سوگند یاد مى‌کنم که از پدرم حسین بن على علیهم‌السلام شنیدم که فرمود، شنیدم از امیرالمؤمنین علیه السلام که هر که روزه بگیرد در ماه شعبان، براى جلب محبّت پیغمبر خدا و تقرّب به سوى خدا؛ خداوند او را دوست می‌دارد و در روز قیامت کرامت خود را نصیب او می‌گرداند و بهشت را براى او واجب می‌کند".

 

شهرداری و شورای شهر قزوین از پروژه عظیم مستند مردان هور حمایت میکند

شهرداری شهر قزوین گفت: شهرداری و شورای شهر قزوین از پروژه عظیم مستند مردان هور حمایت ویژه‌ای میکند و تاکنون در راستای حمایت از این طرح عظیم پیش‌قدم بوده است.

وی  ادامه داد: شهرداری قزوین تاکنون در زمینه‌های فرهنگی سرمایه‌گذاری زیادی انجام داده و در جنگ فرهنگی لازم می‌داند که از پروژه‌های فرهنگی حمایت ویژه‌ انجام دهد.

نصرتی جنگ فرهنگی را بسیار پیچیده معرفی کرد و افزود: جنگ فرهنگی از حساسیت بالایی برخوردار است و همه مسئولان تاکنون همکاری بسیار خوبی در این امر مهم داشته‌ و دشمن را در جنگ فرهنگی شکست داده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه‌های علمی و گسترش مبانی اسلامی بسیار توانمند بوده و در هشت سال دفاع مقدس به خوبی در مقابل دشمنان اسلام ایستاد و آنها را شکست داد.

 

مدیریت شهری در عرصه جنگ نرم همراه سپاه است

شهردار شهر قزوین بیان داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه عمرانی و مقابله با جنگ نرم تلاش بسیاری کرده و در مدیریت شهری در عرصه‌ جنگ نرم همراه سپاه فعالیت دارد.

این مسئول با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هشت سال دفاع مقدس را مدیریت کرد، افزود: سپاه با عنایت خداوند متعال و فرمایشات مقام معظم رهبری تاکنون با قدرت به پیش رفته و توانسته به موفقیت برسد.

وی اظهار داشت: امام خمینی (ره) در مبارزات خود با استثمار جهانی تلاش بسیاری کردند و همه فعالیت‌های ایشان بر مبنای کارهای فرهنگی بود و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر اساس تبعیت از رهنمودهای امام راحل (ره) و بهره‌مندی از منویات مقام معظم رهبری در عرصه فعالیت‌های فرهنگی بسیار توانمند و پر تلاش عمل کرده و پیروزی دشمنان اسلام را در جنگ نرم به کابوسی برای آنها تبدیل کرده است.

 

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مدافع آرمانهای انقلاب است

نصرتی یادآور شد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مدافع آرمان‌های انقلاب و منافع نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و به همین منظور سپاه با عنایت خداوند متعال و نگاه به اهداف متعالی ایران اسلامی راهبردهای مقام معظم رهبری را با قدرت دنبال می‌کند.

این مسئول تشریح کرد: از ویژگی ‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیشرو بودن در خدمت رسانی به مردم شریف انقلاب در طول هشت سال دفاع مقدس است که این نکته همواره در این نهاد مردمی مورد توجه قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/س10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول