اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی:

برای صدور پایان‌کار واحدهای مسکن مهر چاره‌اندیشی شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: باید در راستای صدور پایان‌کار واحدهای مسکونی و معرفی به بانک‌ها برای فروشی اقساطی چاره‌اندیشی شود.

برای صدور پایان‌کار واحدهای مسکن مهر چاره‌اندیشی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، عابدین محمدی ظهر امروز در جلسه تعاونی‌های مسکن مهر خراسان جنوبی اظهار کرد: تعاونی‌ها باید زمانی واحدها را تحویل اعضا بدهند که آماده بهره‌برداری باشد.

وی افزود: برخی از تعاونی‌ها واحدهای زیادی در دست ساخت دارند که در این راستا بانک‌ها باید واحدهایی که تکمیل است را برای فروش اقساطی آماده کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی تصریح کرد: در این راستا شهرداری بیرجند نیز باید واحدهایی که از نظر ساخت به اتمام رسیده را برای فروش اقساطی به بانک‌ها معرفی کند.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی نیز در این جلسه گفت: یکی از دلایلی که بانک‌ها نمی‌توانند برای فروش اقساطی واحدها کاری انجام دهند بحث صدور پایان‌کار است.

مسعود مالکی ادامه داد: در این راستا باید شهرداری اقدامات لازم را انجام داده و تمام تلاش خود را برای این امر به کار گیرد تا اعضا در این راستا با مشکل مواجه نشوند.

وی افزود: اگر بر اساس ضوابط تعیین تکلیف عمل کنیم مشکلات مسکن مهر استان به درستی مرتفع می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی تصریح کرد: یکی از بانک‌ها اقدام جالبی در این راستا انجام داده که با گواهی عدم خلاف کار فروش اقساطی واحدها را انجام می‌دهد.

رئیس اتحادیه تعاونی فرهنگیان مسکن مهر خراسان جنوبی نیز در این جلسه گفت: باید اطلاع‌رسانی لازم در مورد مسکن مهر استان به مردم داده شود.

مهدی زارع فر ادامه داد: نباید در جلساتی که برای رفع مشکلات مسکن مهر استان برگزار می‌شود به انکار اشتباهات خود بپردازیم بلکه باید با همفکری برای رفع مشکلات مردم تلاش کنیم.

وی یکی از دلایل کند بودن پیشرفت مسکن مهر را بحث فاضلاب عنوان کرد و یادآور شد: در این راستا اداره آب و فاضلاب استان اقداماتی انجام داده اما مطلوب نیست و تلاش بیشتری را می‌طلبد.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول