اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال جاری تحقق می‌شود

تکمیل و تحویل 12 هزار مسکن مهر در اسلامشهر

خبرگزاری فارس: فرماندار اسلامشهر گفت: با تلاش‌های انجام شده تا پایان سال جاری 12 هزار واحد مسکن مهر در این شهرستان تکمیل و به مردم تحویل خواهد شد.

تکمیل و تحویل 12 هزار مسکن مهر در اسلامشهر

غلامحسین آرام امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: در دولت‌های نهم و دهم خدمات بسیار بزرگی به انقلاب و مردم ارائه شده، اما به طور قطع یکی از مهم‌ترین این خدمات پروژه‌های مسکن مهر است.

وی تصریح کرد: به دلیل عدم توجه کافی در سال‌های اخیر به موضوع تامین مسکن مردم، ما در این حوزه انباشته شدن نیاز مردم بودیم.

این مسئول بیان داشت: به همین دلیل از ابتدای دولت نهم تامین مسکن مردم و رفع این دغدغه اصلی جامعه طرح‌های به صورت ضربتی آغاز شد که امروز ثمرات ارزشمند آن را در جامعه شاهد هستیم.

تحویل بیش از 5 هزار واحد مسکن مهر در هفته دولت در اسلامشهر

آرام در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه در حال حاضر پروژه‌های مسکن مهر در این شهرستان چه پیشرفتی دارند؟ گفت: طی سال‌های گذشته چندین هزار پروژه مسکن مهر در اسلامشهر کلید خورد که بخشی از آنها تکمیل و به مردم تحویل داده شده است.

وی افزود: در سال جاری نیز جدیت بسیاری برای تکمیل طرح‌های در دست انجام داریم و در هفته دولت بیش از 5 هزار واحد دیگر تکمیل و به مردم تحویل داده خواهد شد.

فرماندار اسلامشهر متذکر شد: از سوی دیگر احداث 7 هزار مسکن مهر باقی مانده با جدیت انجام خواهد شد و به طور قطع در تا پایان سال و در مراسم‌های مختلف این واحدها تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

این مسئول در پایان اذعان داشت: در مجموع طی سال جاری بیش از 12 هزار مسکن مهر در شهرستان اسلامشهر تکمیل و به عنوان یک خدمت‌ بزرگ در کارنامه دولت ثبت خواهد شد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول