اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

بیش از 20 هزار واحد مسکن مهر در قم به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: استاندار قم گفت: تا پایان سال جاری 20 هزار و 500 واحد مسکن مهر در قم به بهره‌برداری می‌رسد.

بیش از 20 هزار واحد مسکن مهر در قم به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، کرم‌رضا پیریایی در جلسه شورای تامین مسکن استان اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، پروژه‌های مسکن مهر باید تا پایان دولت دهم به بهره‌برداری برسد.

وی مجموع تعهد استان در بخش مسکن مهر را 37 هزار و 800 واحد عنوان و تصریح کرد: از این میزان 13 هزار و 200 واحد در چهار مرحله واگذار و مقرر شده است تا پایان سال نیز 20 هزار و 500 واحد تکمیل و آماده بهره‌برداری شود.

استاندار قم با اشاره به کسب رتبه برتر کشوری استان قم در بخش عملکرد و ساخت پروژه‌های مسکن مهر، از تلاش و همکاری مجموعه دستگاه‌های دست‌اندرکار در رسیدن به این موفقیت قدردانی کرد.

پیریایی مسکن و اشتغال را از مهم‌ترین برنامه‌های دولت و از مصادیق بارز جهاد اقتصادی، حمایت از کار و تولید ملی دانست و گفت: دولت‌های نهم و دهم در این دو بخش کارنامه درخشانی داشته و به فضل الهی کارهای بزرگی در این حوزه‌ها صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه پروژه‌های مسکن مهر استان قم با سرعت و شتاب خوبی در حال اجراست، بر لزوم اهتمام جدی دستگاه‌ها برای تسریع در آماده‌سازی و تکمیل به موقع این طرح‌ها تاکید کرد.

استاندار قم با اشاره به آثار و برکات اجرای طرح مسکن مهر گفت: اجرای این طرح رونق سایر بخش‌های اقتصادی استان از جمله تولید و اشتغال را به دنبال داشته است.

پیریایی با بیان اینکه همه باید برای به ثمر نشستن این طرح عظیم و مقدس کمک کنند، لزوم همراهی دستگاه‌ها به ویژه شرکت‌های خدماتی در تامین زیرساخت‌های زیربنایی مربوط به آب، برق، گاز و سایر تاسیسات روبنایی را خواستار شد.

در این جلسه معاونان استاندار و مدیران دستگاه‌های مسئول، گزارشی از روند اجرای طرح‌های مسکن مهر در استان ارائه کردند.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول