اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان:

‌16 هزار واحد مسکن مهر در لرستان به بهره‌برداری رسیده است‌

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: تاکنون 16 هزار واحد مسکن مهر در لرستان به بهره‌برداری رسیده است.

‌16 هزار واحد مسکن مهر در لرستان به بهره‌برداری رسیده است‌

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، شهرام ملکی‌ عصر امروز در جلسه شورای مسکن شهرستان پلدختر که به منظور بررسی و تسریع در اجرای طرح مسکن مهر پلدخترتشکیل شد، از در حال احداث بودن 43 هزار واحد در سطح استان لرستان خبر داد و گفت: از این تعداد 16 هزار واحد به بهره‌برداری رسیده است. 

وی با بیان اینکه 965 واحد مسکن مهر پلدختر آماده بهره‌برداری است، افزود: تمام واحدهای مسکن مهر شهرستان پلدختر یک هزار و 816 واحد است که 624 واحد آن دولتی و یک هزار و 192 واحد خود مالک است که برای ساخت این واحدها 230 میلیارد ریال هزینه شده است.

ملکی روند اجرای کار پروژه مسکن مهر پلدختر را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: مشکل جمع‌آوری منابع آب‌های سطحی سایت مسکن مهر این شهرستان حل شده است.

وی از روند فعالیت تعاونی‌های مسکن مهر شهرستان پلدختر انتقاد کرد و افزود: فعالیت این تعاونی‌ها مورد انتظار نیست و باید تلاش بیشتری در جذب آورده از متقاضیان به عمل آورند و وارد میدان شوند و پای کار بیایند و جدی باشند.

مدیر کل راه و شهرسازی لرستان، گفت: اگر تعاونی‌ها پای کار نباشند پروژه مسکن مهر به سرانجام نمی‌رسد، بنا شد که تعاونی‌ها نسبت به اخذ سهم آورده از متقاضیان سرعت عمل به خرج دهند و سریع‌تر اقدام کنند.

وی از آغاز آماده‌سازی سایت مسکن مهر، شهرستان پلدختر، با توجه به اعتبار تأمین شده خبر داد و گفت: مقررشد تعاونی‌ها ظرف 10 روز نسبت به تعیین نهایی افراد دارای شرایط اقدام کنند تا در صورت وجود ظرفیت خالی نسبت به پذیرش افراد واجد شرایط جدید اقدام شود.

در این جلسه همچنین مقررشد جهت حل مشکل نقدینگی سازندگان جلسه مشترکی با مدیر عامل بانک برگزار شود.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول