اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان میانه:

مسکن مهر میانه راه دسترسی ندارد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان میانه خواستار پیگیری مسئولان استانی برای احداث راه دسترسی مسکن مهر این شهرستان شد و افزود: مسکن مهر میانه راه دسترسی ندارد.

مسکن مهر میانه راه دسترسی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از میانه، تقی خلفاپور در نشست مشترک شورای اداری و کمیته برنامه‌ریزی استان و شهرستان با بیان اینکه عمده مسکن مهر شهرستان با بیش از 3 هزار واحد در شهرک اندیشه واقع است، مشکل راه دسترسی به این واحدها را ضروری خواند.

وی خواستار پیگیری و تخصیص اعتبار 18 میلیاردی برای احداث این راه با 700 متر طول و 65 متر عرض شد و افزود: اگر این مشکل حل نشود افتتاح این واحدها میسر نخواهد شد.

خلفاپور، عدم راه دسترسی به مسکن مهر ترکمانچای و نیز راه دسترسی به استادیوم 5 هزار نفری با اعتبار 28 میلیارد ریال در راستای افتتاح این استادیوم را از دیگر مشکلات شهرستان خواند.

وی، اتصال راه اصلی در دست احداث سد شهریار در حدود 26 کیلومتر، احداث راه بخش کندوان به نیر که سبب کاهش مسیر میانه به سرعین خواهد شد، چهار خطه کردن تبریز ـ بستان‌آباد در راستای کاهش میزان تصادفات در این مسیر، ساماندهی ورودی شهر از پنج طرف، تسریع در چهار خطه کردن میانه ـ سرچم و حذف نقاط حادثه‌خیز در جاده ترانزیت را خواستار شد.

فرماندار شهرستان میانه، تامین اعتبار برای روکش و آسفالت جاده ترانزیت و راه‌های فرعی و روستایی در حدود 5 هزار و 500 کیلومتر، تامین اعتبار برای راه‌های فرعی یونیک ـ کنجگاه که محور اصلی جاده تجاری و گردشگری محسوب می‌شود، ساماندهی راه میانه ـ هشترود و ورودی ترکمانچای، برق‌رسانی به پنچ روستای بدون برق شهرستان، شهرک صنعتی کلوچه خالصه و ترکمانچای با تامین امکانات آنها، احداث زندان، تامین اعتبارات بازسازی و مرمت بیمارستان امام خمینی(ره )، احداث سد ورزقان ـ تیرچای، احداث راه مناسب برای 124 روستای فاقد راه، آبرسانی به روستاهای بالای 100 خانوار بدون آب و استقرار میراث فرهنگی در شهرستان میانه را از دیگر مطالبات مردم خواند. 

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول