اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

تکمیل مصلی زنجان نیازمند حمایت مردم است

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: تکمیل مصلی زنجان نیازمند حمایت مردم و خیرین است.

تکمیل مصلی زنجان نیازمند حمایت مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد ظهر امروز در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه زنجان اظهار کرد: با توجه به آماده‌شدن ساختمان اصلی مصلی زنجان، ادامه تکمیل این پروژه علاوه بر اعتبارات دولتی نیازمند کمک‌های مردم و خیرین است.

وی با بیان اینکه مصلی زنجان پروژه عظیمی است که نیازمند اعتبارات بسیار است، افزود: مردم زنجان همواره سهم خود را در عمران و آبادانی استان خود ادا کرده‌اند.

استاندار زنجان با اشاره به هزینه 7 میلیارد تومانی برای احداث این پروژه تاکنون تصریح کرد: برای تکمیل این پروژه 15 میلیارد تومان مورد نیاز است.

وی بر ضرورت ارائه کمک‌های مردمی و همدلی و مساعد دستگاه‌های اجرایی برای تکمیل مصلی تاکید کرد و افزود: تکمیل این پروژه از اولویت‌های استان محسوب می‌شود.

رئوفی‌نژاد با تقدیر از پیگیری‌های نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان خاطرنشان کرد: پیگیری‌های دلسوزانه موجب شده است تا این پروژه تاکنون پیشرفت مطلوبی داشته باشد.

وی نقش مردم را در تکمیل این پروژه مهم دانست و گفت: مصلی در خدمت مردم است که ضروری است برای تکمیل آن اقدامات لازم صورت گیرد.

استاندار زنجان مصلی را پروژه‌ای در خدمت مردم و دین عنوان کرد و افزود: اجرای مطلوب این پروژه نیازمند حمایت‌های همه جانبه است.

وی با بیان اینکه با تکمیل بخش تجاری این مجموعه قسمت اعظمی را اعتبارات مورد نیاز برای اجرای پروژه تامین می‌شود، افزود: از مردم انتظار داریم به صورت نقدی و غیرنقدی کمک‌های خود را برای ساخت مصلی ارائه کنند.

رئوفی‌نژاد یکی از ویژگی‌های احداث این پروژه در محل فعلی را دسترسی آسان و مطلوب به مرکز شهر عنوان کرد و افزود: مشکلات عبور و مرور در این محل برای مردم وجود ندارد.

وی از اختصاص فضای باز برای پارکینگ خودروها در این فضا خبر داد و افزود: امتیاز ویژه این پروژه عدم نیاز به پارکینگ است.

استاندار زنجان گنجایش مصلی زنجان را 50 هزار نفر عنوان کرد و افزود: مردم از این پس مشکلی در فصول مختلف برای حضور در نماز جمعه نخواهند داشت.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول