اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

تعلل در ساخت مصلی خلخال پذیرفتنی نیست

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل با انتقاد از تعلل در اجرای مصلی خلخال گفت: تاخیر در اجرای این پروژه قابل قبول نیست.

تعلل در ساخت مصلی خلخال پذیرفتنی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حسین صابری صبح امروز در بازدید از مصلی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای شهرستان خلخال اظهار داشت: رعایت زمان‌بندی در اجرای پروژه‌های عمرانی استان و شهرستان‌ها مهمترین اولویت ماست و تاخیر در اجرای هیچ یک از پروژه‌ها برای ما پذیرفتنی نیست.

وی با انتقاد از پیمانکار و مجری پروژه به دلیل طولانی شدن مدت احداث مصلی خواستار تسریع در ادامه ساخت آن شد و از دستگاه های ذیربط خواست با نظارت و برنامه‌ریزی بر پروژه مصلی به تکمیل زیر ساخت آب و فاضلاب اقدام کنند.

این مسئول تصریح کرد: برای جلوگیری از ادامه این روند از این پس مهندسان ناظر مسکن و شهرسازی استان اردبیل هیچ گونه حق نظارت و یا دخالت در امر اجرای مصلای نماز شهر خلخال و یا سایر مصلاهای نماز در مناطق مختلف استان را نداشته و این پروژه‌ها با نظارت مستقیم استانداری اردبیل اجرا خواهند شد.

استاندار اردبیل در ادامه از اختصاص 2 میلیارد ریال اعتبار جدید به ادامه عملیات اجرایی پروژه مصلی نماز خلخال خبر داد.

صابری اظهار داشت: با توجه به بدقولی‌های پیمانکار مجری این پروژه این اعتبار به صورت مشروط در اختیار پیمانکار قرار خواهد گرفت.

این مسئول تصریح کرد: بر اساس توافق به عمل آمده با پیمانکار که دو ماه پیش در محل پروژه و با حضور فرماندار خلخال صورت گرفته بود طبقه زیرزمین این مصلی برای برگزاری نماز جمعه باید در ماه مبارک رمضان آماده می‌شد ولی علیرغم سه بار بازدید مکرر پس از آن و نیز تاکید بر انجام تعهدات داده شده از سوی پیمانکار هیچ تلاشی برای انجام تعهدات و اتمام طبقه زیرزمین از سوی مجری مصلا صورت نگرفته است.

پروژه مصلی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای شهرستان خلخال در زمینی به مساحت 6226 متر مربع از مرداد ماه سال 1389 با اعتبار اولیه 350 میلیون تومان از طرف شورای سیاست گذاری ائمه جمعه و فرمانداری خلخال آغاز شده است.

پیمانکار و مجری این طرح در بازدید‌های قبلی مسئولان استانی و شهرستانی قول داده بودند که تا ماه مبارک رمضان طبقه زیرزمین برای نماز‌گزاران آماده شود ولی هنوز این قول عملی نشده است.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول