اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

تسریع در ساخت مصلی اولویت اصلی مسئولان باشد

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل تسریع در ساخت و ساز مصلی‌ها در شهرستان‌ها را جزو اولویت‌های اصلی مسئولان اعلام کرد.

تسریع در ساخت مصلی اولویت اصلی مسئولان باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حسین صابری ظهر امروز در جریان بازدید از مصلای در حال ساخت شهرستان کوثر اظهار داشت: در چند شهرستان در حال ساخت و ساز مصلی هستیم که با اجرای فاز به فاز آن در نظر داریم تمام شهرستان‌ها را صاحب مصلی کنیم.

وی با تاکید بر تسریع ساخت پروژه مصلی کوثر ابراز داشت: ساخت سریع و به موقع این مصلی سبب رضایت‌مندی نماز‌گزاران و دعای خیر آنها خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه اعتبارات لازم برای ساخت مصلی به ویژه در شهرستان‌های خلخال و کوثر اختصاص یافته است، افزود: روند اجرای مصلای بزرگ در حال احداث این شهر باید تسریع یابد.

استاندار اردبیل با بیان اینکه احداث این مجتمع فرهنگی، مذهبی از ضروریات شهرستان کوثر است، تصریح کرد: در حال حاضر خاکبرداری این مکان درحال انجام است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امام جمعه کوثر هم در این بازدید از توجه ویژه استاندار اردبیل به مسایل فرهنگی و پیگیری احداث مصلا و نیز اختصاص اعتبار به مساجد این شهرستان قدردانی کرد.

فرماندار کوثر نیز در این بازدید ابراز داشت: این مصلی در زمینی به مساحت 5 هزار مترمربع در ورودی شهر گیوی احداث می‌شود.

سید سعدالله رئیس‌ساداتی افزود: این فاز دارای بخش‌های نمازخانه خانم‌ها و آقایان، کتابخانه، محل استقرار سرایدار، تاسیسات و بخش اداری است. با حمایت مسئولان استانی تاکنون برای تهیه نقشه و مقدمات اولیه طرح 500 میلیون ریال اختصاص یافته است.

وی بیان داشت: شهر گیوی دارای یک مسجد جامع و 9 مسجد است که علاوه بر برگزاری نماز جماعت برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در این مساجد اجرا می‌شود.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول