اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط 33 دو و میدانی کار چهارمحالی صورت می‌گیرد

حمل 33 مشعل فروزان از فرودگاه شهرکرد تا مصلی امام خمینی

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: ‌به مناسبت گرامیداشت ورود امام خمینی(ره) به کشور 33 دو و میدانی کار این استان 33 مشعل فروزان را از فرودگاه شهرکرد تا مصلی امام خمینی(ره) شهرکرد حمل می‌کنند.

حمل 33 مشعل فروزان از فرودگاه شهرکرد تا مصلی امام خمینی
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمود شمسی‌پور عصر امروز در جمع خبرنگاران‌ اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت ورود امام خمینی(ره) به کشور و گذشت 33 سال از پیروزی فجرآفرینان انقلاب اسلامی ایران و گرامیداشت سی و سومین سالگرد حضور نور ولایت در کشور 33 دو و میدانی کار این استان 33 مشعل فروزان را از فرودگاه شهرکرد تا مصلی بزرگ امام خمینی(ره) این شهر حمل خواهند کرد.

وی تجلیل از 440 قهرمان و مدال‌آور این استان را از دیگر این برنامه‌ها برشمرد و گفت: برگزاری انتخابی تیم رزم‌آوران استان، برگزاری همایش ورزش‌های رزمی استان، برگزاری همایش جوانان و بیداری اسلامی از دیگر این برنامه‌ها به‌شمار می‌‎رود.

شمسی پور در ادامه با اشاره به نقش جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی ایران، گفت: قشر جوان در هر جامعه‎ای به لحاظ برخورداری از توان، انرژی و استعدادهای فراوان قادر است، نقش تعیین کننده‎ای در آینده آن جامعه داشته باشد و جوانان در هر جامعه‎ای سرمایه اصلی آن جامعه‎ محسوب می‎شوند که می‎توانند زمینه‎های رشد و پیشرفت آن جامعه‎ را در عرصه‎های مختلف علمی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، هنری، ‌ورزشی و... فراهم کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در کشور ما نیز نسل جوان، سهم بزرگی از تحولات و پیشرفت‌های کشور را بر عهده داشته و شاهد حضور جوانان در عرصه‎های مختلف از شکل‎گیری انقلاب گرفته تا پیروزی آن و پس از پیروزی انقلاب اسلامی بوده و هستیم.

وی با اشاره به چرایی حضور جوانان در شکل گیری انقلاب اسلامی و همراه شدن آنان با اهداف انقلاب اسلامی، افزود:  جوانان در رژیم گذشته مورد بی‎مهری قرار گرفته و توانمندی‌ها و توانایی‌های آنان نادیده گرفته می‎شد.

شمسی پور با تأکید بر اینکه خلاقیت و نوآوری جایی در رژیم گذشته نداشت، گفت: دغدغه اصلی آن رژیم، حاکم ساختن فرهنگ غربی در کشور و گرایش به غرب تحت لوای رسیدن به تمدن و پیشرفت بود با چنین تفکری فرهنگ دینی و ملی مورد بی توجهی قرار گرفته و با ارزش‌ها و باورهای دینی مقابله می‎شد.

وی تصریح کرد: عوامل رژیم پهلوی تلاش کردند جوانان را با تشویق به فساد و مراکز فحشا و دامن زدن به آن، نسبت به فرهنگ و سرنوشت کشور بی‎تفاوت کرده و فکر و خلاقیت را از جوانان گرفته و این عناصر سازنده کشور را به عناصری بی‎تأثیر و بی‎مصرف تبدیل سازند.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: این در حالیست که امام خمینی(ره) به مردم شخصیت داد، خود واقعی و هویت اسلامی آنها را به آنان بازگرداند، آنها را از حالت خودباختگی خارج کرد این بزرگترین هدیه‎ای بود که رهبر به ملت داد او توانست ایمان از دست رفته مردم را به آنها بازگرداند و آنها را به خودشان مؤمن کند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول