اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اصفهان:

دخالت نکردن دستگاه‌های اجرایی پروژه مصلی را به انجام می‌رساند

خبرگزاری فارس: استاندار اصفهان گفت: اگر سایر دستگاه‌های اجرایی در زمینه ساخت مصلی دخالت نکنند، اقدامات اجرایی مصلای اصفهان به سرعت انجام می‌شود.

دخالت نکردن دستگاه‌های اجرایی پروژه مصلی را به انجام می‌رساند

علیرضا ذاکراصفهانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اهمیت راه‌اندازی مصلی اصفهان اظهار کرد: راه‌اندازی مصلای اصفهان به اوقاف و امور خیریه ارتباطی ندارد و اجرای این پروژه ساز و کار خاصی را می‌طلبد و منابع مورد نیاز برای اجرایی این پروژه از پیش تعیین شده است.

وی با اشاره به اعتبارات در نظر گرفته شده برای اجرای این پروژه اضافه کرد: منبع مشخصی برای اجرای پروژه مصلای اصفهان اختصاص داده شده است و این پروژه باید هر چه سریع‌تر عملیاتی شود.

استاندار اصفهان با اشاره به یکی از مهم‌ترین پروژه‌هایی که در دستور کار استان قرار دارد، تصریح کرد: مصلی از جمله مهم‌ترین پروژه‌های اجرایی استان است، اما مصلای اصفهان جزو پروژه‌های مهر ماندگار نیست و اگر سایر دستگاه‌های اجرایی در این زمینه دخالت نکنند، اقدامات اجرایی مصلی اصفهان به سرعت انجام می‌شود.

وی به راه‌اندازی دو شهرستان جدید در اصفهان اشاره کرد و افزود: در آینده‌ای نزدیک دو شهرستان بوئین و میاندشت و باغ بهادران و شهر‌های اطراف آن در قالب شهرستان زنده‌رود در اصفهان راه‌اندازی می‌شود.

ذاکراصفهانی با اشاره به تعداد شهرستان‌های موجود در سطح استان تاکید کرد: در حال حاضر 23 شهرستان در استان اصفهان وجود دارد و در آینده‌ای نزدیک شهرستان‌های موجود در استان به 25 شهرستان افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان نیز از دیگر پروژه‌های اجرایی استان به شمار می‌رود، ادامه داد: اقدامات اجرایی این پروژه نیز به سرعت در حال انجام است و این ورزشگاه جزو پروژه‌های مهر ماندگار است و رسانه‌ها و مطبوعات نیز باید هر از گاهی به این پروژه نگاهی بیندازند و نسبت به تهیه گزارش از مراحل اجرایی ورزشگاه نقش‌جهان اقدام کنند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه متروی اصفهان نیز جزو مصوبات مهر ماندگار است، خاطرنشان کرد: صرف نظر از بودجه سال 91 اعتبار مناسبی به این پروژه اختصاص داده شده است و متروی اصفهان باید تا پایان دولت دهم به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول