اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد اقامه نماز جمعه استان زنجان:

آخرین نماز جمعه ماه شعبان در مصلی زنجان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد اقامه نماز جمعه استان زنجان گفت: آخرین نماز جمعه ماه شعبان در مصلی زنجان برگزار می‌شود.

آخرین نماز جمعه ماه شعبان در مصلی زنجان برگزار می‌شود

رکاب‌علی اسماعیلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: نماز جمعه استان زنجان برای نخستین بار در مصلی زنجان اقامه می‌شود.

وی با بیان اینکه مصلی زنجان از چند سال گذشته مراحل ساخت را طی می‌کند، افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده از این پس برنامه‌های مختلف از جمله نماز جماعت در این مصلی برگزار می‌شود.

رئیس ستاد اقامه نماز جمعه استان زنجان با اشاره به برگزاری نماز جمعه این هفته برای نخستین بار در مصلی زنجان خاطرنشان کرد: هماهنگی‌های لازم با سازمان اتوبوسرانی زنجان برای انتقال نمازگزاران به مصلی و بالعکس انجام شده است.

وی با بیان اینکه 100 دستگاه اتوبوس برای جابه‌جایی مردم در زنجان گرفته شده است، افزود: با توجه به آغاز ماه مبارک رمضان و برپایی نماز جمعه در مصلی زنجان ستاد اقامه نماز جمعه زنجان تمهیدات لازم را برای برگزاری نماز جمعه اندیشیده است.

اسماعیلی با بیان اینکه همشهریان به صورت مستقیم از شرق زنجان به مصلی انتقال داده می‌شوند، افزود: همشهریان ساکن در غرب زنجان نیز از طریق پایانه اتوبوسرانی زنجان به مصلی انتقال داده می‌شوند.

وی از در نظر گرفتن اتوبوس‌های ویژه در پایانه استان زنجان خبر داد و افزود: مشکلی برای انتقال مردم زنجان به مصلی زنجان وجود ندارد.

رئیس ستاد اقامه نماز جمعه استان زنجان با بیان اینکه برای برپایی نماز جمعه نخستین هفته ماه رمضان پیش‌بینی می‌شود، 50 هزار نفر از همشهریان شرکت کنند، یادآور شد: مشکلی برای جابه‌جایی نمازگزاران وجود ندارد.

وی با اشاره به مشکلات برگزاری نماز جمعه در امامزاده سید ابراهیم (ع) تصریح کرد: حضور مردم در زیر آفتاب مشکلاتی را برای این افراد به وجود می‌آورد.

اسماعیلی از آماده‌شدن سرویس‌های بهداشتی مصلی زنجان خبر داد و گفت: تمهیدات لازم برای خدمات‌رسانی مطلوب به مردم اندیشیده شده است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول