اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ساری:

مصلی ساری فردا میزبان رزمایش بزرگ بسیجیان است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه شهرستان ساری گفت: رزمایش بزرگ بسیجیان در مصلی ساری برگزار می‌شود.

مصلی ساری فردا میزبان رزمایش بزرگ بسیجیان است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، عظیم وریجی پیش از ظهر امروز در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه شهرستان ساری با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران در کشوری به وقوع پیوست که از لحاظ جغرافیایی و منطقه‌ای در منطقه‌ای حساس واقع شد.
وی به نقش اثرگذار بسیجیان در کشور ما تصریح کرد: بسیجیان در همه دوران و زمان نقش ماندگاری از خود باقی گذاشتند و نقش برجسته بسیج تنها در جنگ نمایان نیست.
فرمانده سپاه ساری با اشاره به ولایت‌پذیر بودن بسیجیان خاطرنشان کرد: بسیجیان بیش از سایر نیروها به راهبردی بودن ولایت فقیه پی بردند و این رمز ماندگاری بسیجیان است.
وی با اشاره به وقوع انقلاب در منطقه خاورمیانه خاطرنشان کرد: ملت‌های آزاده جهان از تفکر بسیجیان ایران برای انقلاب خود الگو‌برداری کردند و این الگوبرداری سبب نابودی چند دیکتاتور بزرگ منطقه شد‌.
این مسئول با اشاره به برگزاری 30 برنامه روزانه در هفته بسیج در پایگاه‌های مختلف در شهرستان ساری خاطرنشان کرد: قبل از شروع هفته بسیج چندین برنامه با بسیجیان برای برگزاری هرچه با شکوه‌تر مراسم هفته بسیج انجام شد.
وریجی به برگزاری رزمایش بزرگ بسیجیان در شهرستان ساری اشاره کرد و یادآور شد: این رزمایش با حضور بسیجیان سراسر شهرستان ساری در مصلی بزرگ ساری برگزار می‌شود.
فرمانده سپاه ساری با اشاره به نقشه‌های شوم دشمنان برای ناکارآمد کردن نظام در بین مردم تاکید کرد: دشمن در فکر این است که هویت مردم را بگیرد و به جای آن افکار غلط خود را در جامعه ترویج دهد.
وی بیان داشت: دشمن با جنگ نرم برنامه برای بازی با اعتقادات مردم دارد و تلاش می‌کند که اعتقادات مردم را تغییر دهد.
این مسئول با اشاره به ترفند دیگر دشمن بر علیه بسیجیان خاطرنشان کرد: دشمن اهانت به بسیجیان را یکی از کارهای محوری خود قرار داد و تلاش می‌کند که با استفاده از ترفندهای مختلف بسیج را از پیکره سیاسی نظام دور کند.
وی در پایان تاکید کرد: یکی از وظایف حال حاضر بسیجیان بصیرت آموزی و ا شاعه آن به جامعه است.
انتهای پیام/خ20
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول