اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بازدید مسئولان از مصلی زنجان عنوان شد

نماز جمعه شهر زنجان به زودی در مصلی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: در جریان بازدید مسئولان شهر زنجان از مصلی شهر زنجان عنوان شد که به زودی نماز جمعه زنجان در مصلی برگزار می‌شود.

نماز جمعه شهر زنجان به زودی در مصلی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، معاون استاندار زنجان ظهر امروز در جریان بازدید مسئولان استان از مصلی زنجان با اشاره به اینکه از عید فطر سال گذشته اقدامات اجرایی این پروژه ادامه یافته است، اظهار داشت: برگزاری نماز جمعه شهر زنجان به این محل منتقل می‌شود.

وی پیمانکار مصلی شهر زنجان را شرکت جهاد نصر اعلام کرد و افزود: فاز نخست این پروژه بدون انجام تزئینات و نماکاری‌ها با پوشش کامل پشت بام، آماده بهره‌برداری است.

کریمی از آماده بودن کف شبستان و همچنین تسطیح محوطه مصلی زنجان خبر داد و گفت: یکی از سرویس‌های بهداشتی با چهل چشمه آماده بهره‌برداری است.

وی با اشاره به اینکه لوله‌های فاضلاب شهری تا کنار دارالقران کار شده است، تاکید کرد: فاضلاب و بقیه اقدامات عمرانی مصلی زنجان نیز به مرور انجام خواهد شد.

معاون عمرانی استاندار زنجان از استقرار پست برق در محل مصلی خبر داد و گفت: این کار برای تامین برق مطمئن برای مجموعه انجام می‌شود.

امام جمعه زنجان در این بازدید با اشاره به اینکه در چند ماه گذشته کارها با روند خوبی انجام شده است، ادامه داد: انتظار داشتم مصلی برای 13 رجب آماده شود.

آیت‌الله شیخ‌علی خاتمی با بیان اینکه در روزهای نخست بعد از راه‌اندازی در پروژه مشکلاتی بروز خواهد کرد، ادامه داد: مدیران اجرایی برای رفع مشکلات باید مدیران با مسئولیت را به جلسات اعزام کنند.

استاندار زنجان هم در این بازدید پروژه مصلی زنجان را یکی از پروژه‌های بزرگ شمال‌غرب کشور دانست.

محمد رئوفی‌نژاد بهره‌برداری از پروژه مصلی را پس از تکمیل‌شدن کامل، زمان‌بر اعلام کرد و افزود: طرح باید به تدریج تکمیل شود.

وی با اشاره به اینکه کار احداث پروژه مصلی زنجان بعد از توقف هشت ساله آغاز شده است، تصریح کرد: منابع مالی پروژه هم مشخص و تامین شده است.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول