اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نمایشگاه تابلوعکس 9 دی در مصلی شهرکرد برپا شد

خبرگزاری فارس: نمایشگاه تابلوعکس 9 دی با عنوان ایوار صبح امروز در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برپا شد.

نمایشگاه تابلوعکس 9 دی در مصلی شهرکرد برپا شد
مسئول ستاد بزرگداشت یوم‌الله نهم دی‌ماه چهارمحال و بختیاری پیش از ظهر امروز در حاشیه این نمایشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: این نمایشگاه با ارائه و نمایش 30 قطعه تابلو عکس ابعادی از واقعه بزرگ و تاریخی نهم دی‎ماه و حوادث پیش از آن در معرض دید عموم قرار گرفته است.
وی ادامه داد: نمایش و تبیین نقش منافقان و گروه‌های فراماسونری در مقابله با انقلاب اسلامی از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه به شمار می‌رود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری این نمایشگاه را دارای سه بخش عنوان کرد و افزود: مجموعه عکس‌ها و نمادهای مفهومی، مجموعه مقالات 9 دی و معرفی فرقه‌های فراماسونری سه بخش این نمایشگاه است.
وی از 9 دی به عنوان روز تجلی بصیرت دینی ملت ایران و تجدید پیمان با آرمان‌های فرهنگ غنی حسینی و ولایی یاد کرد و افزود:‌ در این روز خیل عظیمی از عاشقان حسینی با الهام از فرهنگ محرم و عاشورا در دفاع از ولایت و ارزش‌های خلق شده در این انقلاب به صحنه آمدند و تمام توطئه‌ها را نقش بر آب کردند.
مسئول ستاد بزرگداشت یوم‌الله نهم دی‌ماه چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: نهم دی روز تجدید میثاق امت با امامت و نمایش همدلی و همبستگی ملی ایرانیان و اعلام بیعت مجدد با مقام عظمای ولایت بود.
به گفته گرجی حماسه بزرگ مردمی در نهم دی‌ماه، پس از ماه‎ها مظلومیت انقلاب اسلامی و جنگ سنگین روانی و رسانه‌ای توانست سیمای مقتدر نظام اسلامی و پایگاه عظیم مردمی ولایت فقیه را به نمایش بگذارد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: در این روز اراده و قدرت الهی متجلی شد و دنیا به این حقیقت پی برد که این انقلاب استوانه‌‌هایی همچون ولایت و امت مجاهد دارد که هیچ ترفندی در آن کارگر نیست.
گفتنی است این نمایشگاه به کارگردانی محمدتقی زاهدی و به همت ستاد بزرگداشت یوم‌الله نهم دی‌ماه و حوزه هنری چهارمحال و بختیاری در دومین سالروز حماسه نهم دیماه در مصلی بزرگ امام خمینی شهرکرد برپا شده است.
 انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول