اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پیشگیری اداره کل بهزیستی استان زنجان:

7700 مشاوره حضوری در مراکز دولتی و غیردولتی انجام شده است

خبرگزاری فارس: معاون پیشگیری اداره کل بهزیستی استان زنجان از انجام بیش از 7 هزار و 700 مشاوره حضوری در مراکز مشاوره دولتی و غیر دولتی خبر داد.

7700 مشاوره حضوری در مراکز دولتی و غیردولتی انجام شده است

گل نساء آقامحمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: انجام مشاوره برای شهروندان زنجانی به منظور برطرف کردن مشکلات شهروندان زنجانی صورت می‌گیرد.

وی خاطر نشان کرد: یکی از اهدافی که در مشاوره‌ها مورد توجه است، ایجاد تغییرات رفتاری در افرادی است که برای مشاوره حضور پیدا می‌کنند.

معاون پیشگیری اداره کل بهزیستی استان زنجان بهبود در بحث تصمیم گیری افراد و همچنین اثر بخشی و توانایی سازگاری در مراجعات را نیز از نتایج مشاوره‌ها در مراکز دولتی و غیر دولتی عنوان کرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در مراکز مشاوره مشکلات خانوادگی و تحصیلی برای مراجعه کنندگان ارائه می‌شود، اضافه کرد: ریشه‌یابی مشکلات و ارائه مشاوره به منظور بهبود در تصمیم‌گیری از جمله اهدافی است که در ارائه مشاوره‌ها دنبال می‌شود.

آقا محمدی در ادامه با اشاره به ارائه مشاوره تلفنی به افرادی که دارای مشکل در زمینه‌های مختلف هستند، اضافه کرد: این نوع مشاوره نیز با شماره تلفن 148 انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته 7 هزار و 780 مشاوره تلفنی به افرادی که مشکل داشتند ارائه شده است، افزود: همچنین در مراکز مشاوره دولتی و غیر دولتی نیز 7 هزار و 740 نفر به صورت حضوری مراجعه کرده و از مشاوره‌های لازم بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول