گل نساء آقامحمدی امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: انجام مشاوره برای شهروندان زنجانی به منظور برطرف کردن مشکلات شهروندان زنجانی صورت میگیرد.
وی خاطر نشان کرد: یکی از اهدافی که در مشاورهها مورد توجه است، ایجاد تغییرات رفتاری در افرادی است که برای مشاوره حضور پیدا میکنند.
معاون پیشگیری اداره کل بهزیستی استان زنجان بهبود در بحث تصمیم گیری افراد و همچنین اثر بخشی و توانایی سازگاری در مراجعات را نیز از نتایج مشاورهها در مراکز دولتی و غیر دولتی عنوان کرد.
وی در ادامه با اشاره به اینکه در مراکز مشاوره مشکلات خانوادگی و تحصیلی برای مراجعه کنندگان ارائه میشود، اضافه کرد: ریشهیابی مشکلات و ارائه مشاوره به منظور بهبود در تصمیمگیری از جمله اهدافی است که در ارائه مشاورهها دنبال میشود.
آقا محمدی در ادامه با اشاره به ارائه مشاوره تلفنی به افرادی که دارای مشکل در زمینههای مختلف هستند، اضافه کرد: این نوع مشاوره نیز با شماره تلفن 148 انجام میشود.
وی با اشاره به اینکه سال گذشته 7 هزار و 780 مشاوره تلفنی به افرادی که مشکل داشتند ارائه شده است، افزود: همچنین در مراکز مشاوره دولتی و غیر دولتی نیز 7 هزار و 740 نفر به صورت حضوری مراجعه کرده و از مشاورههای لازم بهرهمند شدند.
انتهای پیام/ع30/ض1002