اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمانشاه

قرآن باید وارد مراکز تحقیقاتی شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی- امنیتی استاندار کرمانشاه گفت: قرآن باید توسط اندیشمندان و اساتید مجرب وارد مراکز تحقیقاتی شود.

قرآن باید وارد مراکز تحقیقاتی شود

به گزارش خبرنگار فارس از کرمانشاه‌، جلال منکرسی امروز در مراسم افتتاحیه نمایشگاه بزرگ کتاب و نرم‌افزار علوم قرآنی ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان اظهار کرد: ماه مبارک رمضان ضیافت‌الله است چراکه انسان در این ماه به قرب‌الهی می‌رسد‌.

منکرسی انسان را به‌ عنوان خلیفة‌الله دارای پتانسیل بالا برای تغییر دادن زندگی خود دانست‌.

وی با اشاره به اینکه قرآن کتاب هدایت‌گر و برتر است ادامه داد: قرآن کتاب درس زندگی است و این کتاب کسانی را هدایت می‌کند که عالم به غیب هستند‌.

معاون سیاسی- امنیتی استانداری کرمانشاه بهترین موسیقی را موسیقی تلاوت قرآن دانست و گفت: موسیقی قرآن با زوایای روح انسان متناسب است‌.

وی علم‌طلبی‌، محبت خالصانه‌، تقدیس و پرستش را غذای روح عنوان کرد و افزود: قرآن کتابی است که همه چیز در آن وجود دارد و انسان را از هر چیز بی‌نیاز می‌کند و همچنین افق‌ آینده را برای انسان روشن می‌کند.

منکرسی با اشاره به اینکه قرآن باید توسط اندیشمندان و اساتید مجرب وارد مراکز تحقیقاتی شود گفت: حیف است از این کتاب زندگی بی‌بهره باشیم و برای رسیدن به سعادت دنیا و آخرت باید از آن به بهترین شکل استفاده کنیم.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول