اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگی اداره کل ارشاد خراسان‌شمالی خبر داد

چاپ کتاب "طهارت نفس و تدبر در قرآن" در خراسان‌شمالی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره امور فرهنگی مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان کتاب طهارت نفس و تدبر در قرآن کریم در این استان به چاپ رسید.

چاپ کتاب "طهارت نفس و تدبر در قرآن" در خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان‌شمالی، علی‌اکبر طاهری با بیان اینکه نویسنده کتاب طهارت نفس و تدبر در قرآن احمد مرجانی است، اظهار کرد: کتاب فوق در انتشارات آذرین مهر بجنورد و در تیراژ یک‌هزار و 500 جلد به چاپ رسیده است.

وی افزود: این کتاب با موضوع شرح طهارت ابعاد وجودی نفس و تدبر در محضر قرآن کریم از آداب طریقت و اخلاق اسلامی، طی یک سال تلاش مستمر از کتب مختلف و مقالات دینی و قرآنی به چاپ رسیده است.

طاهری تصریح کرد: این کتاب در هفت فصل به زیور طبع آراسته شده که هدف این کتاب تمامی اهالی و خانواده‌های قرآن دوست را در برمی گیرد تا با تدبر و تحقیق در حوزه مضامین قرآنی اطلاعات و مطالب جدیدی به قرآن آموزان ارائه دهد.

خبر دیگری نیز حاکی است، سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی از صدور مجوز فعالیت هفت آموزشگاه آزاد هنری طی سه ماهه اول سال جاری در استان خبر داد.

ابوالحسن حیدری گفت: مجوز فعالیت دو آموزشگاه آزاد هنری هنرهای تجسمی به مدیر مسئولی رضا غلامی مطلق و مسعود بهشتی از بجنورد و دو آموزشگاه آزاد هنری هنرهای تجسمی به مدیر مسئولی حمید سیامکی خبوشان و محمدرضا منصوری از شیروان صادر شد.

وی اضافه کرد: مجوز فعالیت سه آموزشگاه آزاد هنری تجسمی به مدیرمسئولی رضا غریب، مرضیه دوستی و آتنا اسکندری از شهرستان جاجرم صادر شد.

حیدری با بیان اینکه بایستی مسئول آموزشگاه هر سه ماه یک بار گزارش عملکرد خود را به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ارائه دهد، گفت: صدور مجوز پنج ساله نیز توسط مرکز گسترش آموزش‌های هنری کشور و تعیین درجه آموزشگاه منوط به ارایه گزارش یک ساله و اعلام رضایت شورای نظارت استان از عملکرد آن آموزشگاه خواهد بود.

وی همچنین در ادامه از صدور مجوز فعالیت یک مرکز مهارت آموزی هنرهای زیبا به مدیرمسئولی احمد محمدی از اسفراین خبر داد.

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی برای 65 آموزشگاه آزاد هنری در این استان مجوز فعالیت صادر کرده است.

انتهای پیام/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول