اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دارالقرآن استان بوشهر خبر داد

تخصیص 2 میلیارد ریال تجهیزات به مراکز قرآنی استان بوشهر

خبرگزاری فارس: مسئول دارالقرآن استان بوشهر از تخصیص 2 میلیارد ریال تجهیزات به مراکز قرآنی استان بوشهر خبر داد.

تخصیص 2 میلیارد ریال تجهیزات به مراکز قرآنی استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان رضا نجفی بعد از ظهر امروز در بازدید از خانه‌های قرآن و مؤسسات قرآنی اظهار داشت: اسلام کامل‌ترین دین و کتاب ارزشمند قرآن نیز بزرگ‌ترین کتاب در تاریخ بشریت است و گسترش فرهنگ اصیل قرآنی باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: برگزاری دوره‌های مختلف قرآنی و برپایی محافل قرآنی باید در سطح جامعه نهادینه شود و سازمان تبلیغات اسلامی در این مسیر اهتمام ویژه‌ای دارد.

مسئول دارالقرآن استان بوشهر از تخصیص 2 میلیارد ریال تجهیزات به مراکز قرآنی استان بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: با تلاش دارالقرآن استان، مؤسسات قرآنی شهری و خانه‌های قرآن روستایی استان بوشهر با اعتبار 2 میلیارد ریال تجهیز شدند.

نجفی تصریح کرد: با این اعتبار انواع اقلام آموزشی، کمک آموزشی و تجهیزات اداری در اختیار بیش از 120 مرکز قرآنی در شهرستان‌های مختلف استان بوشهر قرار گرفت.

مسئول دارالقرآن استان بوشهر گفت: سیاست کلی اداره کل تبلیغات اسلامی و سازمان دارالقرآن توجه جدی به توسعه قرآنی در همه نقاط استان است، لذا با تاسیس و راه‌اندازی خانه‌های قرآن روستایی تلاش شده فرهنگ قرآنی در تمامی استان توزیع برنامه‌ای شود.

وی افزود: با حمایت استاندار محترم و تاکید حضرت آیت‌الله صفایی‌بوشهری مبلغ 2 میلیارد ریال برای تجهیز مراکز قرآنی تخصیص داده شد که اقلام خریداری شده و هم‌اکنون مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

این مسئول بیان کرد: جامعه قرآنی استان پرتلاش، با بصیرت و ممتاز است و حمایت از آن ضروری به نظر می‌رسد و امیدوار هستیم در مسیر ترویج فرهنگ قرآنی به موفقیت لازم برسیم.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول