اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار آزادشهر:

رسیدگی به خانواده‎های شهدا بالاترین عبادت است

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار شهرستان آزادشهر گفت: رسیدگی و توجه به مشکلات خانواده‎های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان از بالاترین عبادت‎هاست.

رسیدگی به خانواده‎های شهدا بالاترین عبادت است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سید حسن موسوی عصر سه‌شنبه در جمع کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان آزادشهر اظهار داشت: همه ما به این موضوع ایمان داریم که آرامش و آسایش حاکم بر جامعه در نتیجه رشادت‎ها و از خودگذشتگی شهدا و جانبازان و ایثارگران به وجود آمده است.

وی تصریح کرد: همانطور که آنان برای دین، ناموس و وطن از خودگذشتگی کردند ما هم باید قدردان آنان بوده و به فکر جبران زحمات و جوابگوی نیازهای آنها باشیم.

معاون فرماندار شهرستان آزادشهر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت‎طلبی، زنده نگه داشتن یاد شهیدان و حفظ آثار آنان، تجلیل و تکریم از خانواده‎های معظم شهیدان، جدیت در امور فرهنگی خانواده‎های شاهد، خوداتکایی و قانونمند کردن ارائه خدمات به آنان و بسیج امکانات نظام به منظور پراکندن عطر ملکوتی شهادت در جامعه را محور فعالیت‎های نهاد مقدس بنیاد شهید و امور ایتارگران برشمرد.

موسوی اعزام کاروان‎های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور را از جمله فعالیت‎های مثبتی قلمداد کرد که می‎تواند در زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا موثر باشد و در نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در تمام جامعه مفید واقع شود.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول