اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند:

خانواده‏های شهدا نیازمند رسیدگی بیشتر هستند/گرامیداشت شهدا وظیفه است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند گفت: یاد شهدای انقلاب اسلامی باید بهتر گرامی داشته و به خانواده‏های آنها رسیدگی شود؛ چرا که انقلاب مدیون شهیدان است.

خانواده‏های شهدا نیازمند رسیدگی بیشتر هستند/گرامیداشت شهدا وظیفه است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی فرمانداری دماوند، فرماندار شهرستان دماوند به همراه بخشدار مرکزی، رئیس ثبت احوال شهرستان، مشاور امور ایثارگران فرمانداری و مسئولان بنیاد شهید شهرستان دماوند با حضور در منزل شش شهید روستای "آرو" با خانواده معظم آنها دیدار کردند.

این دیدار هم‏زمان با ایام شهادت مظلومانه حضرت فاطمه زهرا( س) انجام شد و خانواده معزز شهیدان محمدرضا غلامی، قاسم رهبری، کاظم قلب‏بیگی، شکرالله غفوری، عسگر قلب‏بیگی و حسن بهرامی میزبان فرماندار و دیگر مسئولان شهرستان بودند.

علی‏رضا قاسمی‏فرزاد، فرماندار شهرستان دماوند در این دیدار با تسلیت ایام فاطمیه گفت: حضور در منازل شهدا و دیدار با والدین آنان افتخار بزرگی برای ماست.

وی تصریح کرد: خانواده معظم شهدا با دل‏هایی سرشار از ایمان ثابت کرده‏اند که در راه ارزش‏های اسلامی ایستاده‏اند و بهترین سرمایه خود یعنی فرزندان‌شان را تقدیم اسلام کردند.

فرماندار شهرستان دماوند افزود: شهدای ما با بصیرت و آگاهی راه امامت و ولایت جامعه را پیمودند و در این مسیر نیز شهادت را مقدم بر حیات مادی دانستند و امروز نیز خانواده‏های آن بزرگ‏مردان همان مسیر را با افتخار و سربلندی طی می‏کنند.

قاسمی‏فرزاد از خانواده شهدا به عنوان چشم و چراغ ملت یاد کرد و اظهار داشت: عزت و افتخار امروز ایران اسلامی مدیون رشادت‏ها، شهامت‏های فرزندان پاک شماست که در راستای اعتلای آرمان‏های نورانی اسلام جهاد کردند و به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول