اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نیروی انسانی تیپ تکاور 110 سلمان فارسی:

تکریم خانواده‌های شهدا وظیفه ذاتی مسئولان است

خبرگزاری فارس: مسئول نیروی انسانی تیپ تکاور 110 سلمان فارسی گفت: سرکشی از خانواده‌های شهدا و دیدار و دلجویی از آنها یکی از وظایف ذاتی مسئولان است.

تکریم خانواده‌های شهدا وظیفه ذاتی مسئولان است

میرعلی نوری امروز در حاشیه برگزاری یادواره 361 شهید تیپ تکاور 110 سلمان فارسی در زاهدان در گفت‌و گوی اختصاصی با خبرنگار فارس اظهار داشت: تا کنون خدمات بسیار خوبی به خانواده‌های محترم شهدا ارائه شده است.

وی افزود: با سرکشی از خانواده‌های شهدا، بسیاری از مسائل و مشکلات پیش روی آنها بر طرف شده است.

مسئول نیروی انسانی تیپ تکاور 110 سلمان فارسی با بیان اینکه دلجویی از خانواده شهدا وظیفه تمامی مسئولان است، گفت: در بحث ساخت و ساز نیز با سرکشی از خانواده‌های  شهدا و پیگیری وضعیت زندگی‌شان چنانچه خانواده‌ایی از وضعیت نامناسبی برخوردار بوده به آنان کمک شده تا متناسب با شأن و منزلتشان، محل سکونت مناسبی ساخته شود.

نوری تصریح کرد: خانواده‌های شهدا تاکنون طی دو مرحله به مشهد مقدس اعزام شده‌اند و خوشبختانه تمامی آنها از خدمات ارائه شده رضایت کامل دارند.

وی ادامه داد: تمامی خانواده‌های شهدا هم در شمال استان و هم در جنوب مورد دلجویی قرار گرفته‌اند و تلاش شده با ارائه هدایایی از آنها تجلیل شود.

مسئول نیروی انسانی تیپ تکاور 110 سلمان فارسی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از خدماتی که مورد استقبال خانواده‌های شهدا قرار گرفته این بود که هنگام تحویل هدایا از آنها عکس جداگانه گرفته می‌شد و بعد به آنها تحویل می‌دادیم که رضایت آنها را به دنبال داشت.

نوری به برگزاری یادواره شهدا اشاره کرد و گفت: برگزاری اینگونه یادواره‌ها موجب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح جامعه می‌شود و تلاش ما بر این است تا برگزاری یادواره شهدا را هر سال در دستور کار داشته باشیم.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول