اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

خدمت به خانواده‎های شهدا و ایثارگران بالاترین افتخار است

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: خدمت به خانواده‎های شهدا و ایثارگران بالاترین افتخار یک مدیر در دوران خدمتگزاریش است.

خدمت به خانواده‎های شهدا و ایثارگران بالاترین افتخار است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسین جهانبخش صبح امروز در دیدار با خانواده‎های جانبازان و معلولان تربت حیدریه استان خراسان رضوی اظهار داشت: مفتخریم خدمتگزاران این قشر باشیم و این امر توصیه امام راحل و مقام معظم رهبری است.

وی تصریح کرد: به بار نشستن توانمندی دانشمندان جوان ما در عرصه‎های بین‏المللی مرهون خون شهدا و ایثار جانبازان است.

جهانبخش افزود: اگر امروز توانسته‎ایم در دنیا به اوج افتخار، اقتدار و عزت برسیم و رشد، بالندگی و توسعه برای ایران اسلامی محقق شود نتیجه جانبازی شهدا و ایثارگران است.

استاندار بوشهر با اشاره به ظرفیت‎های استان بوشهر یادآور شد: نیروگاه اتمی بوشهر جلوه‎ای از توکل بر خدا و کارآمدی جوانان ایرانی است.

وی اضافه کرد: اگر رزمندگان ما هشت سال در جبهه‎ها دفاع مقدس کردند و افتخار آفریدند، امروز جوانان دانشمند که متوسط سن آنان 27 سال است در عرصه‎های رقابت بین‎المللی موجب اقتدار ایران اسلامی شده‎اند.

استاندار بوشهر گفت: بدون شک ثبات، امنیت و آرامش، همه موفقیت‎ امروز ایران اسلامی و اقتداری و عزتی که در منطقه و جهان داریم مرهون خون شهدا است.

جهانبخش ادامه داد: استان بوشهر این افتخار را دارد که شهید رئیسعلی دلواری به اذن روحانیت پرچمدار مبارزه با استعمار شود و سال‎ها بعد فرزندان این سرزمین در دفاع مقدس و انقلاب اسلامی ادامه دهنده راه این شهید بزرگوار باشند و استکبار جهانی را شکست دهند.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول