اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پدر بسیجی شهید محمد کفاش:

دعای خیر خانواده‌های شهدا بدرقه راه مسئولان خدمتگزار است

خبرگزاری فارس: پدر شهید محمد کفاش گفت: دعای خیر خانواده‌های معظم شهدا بدرقه راه مسئولان خدمتگزار است.

دعای خیر خانواده‌های شهدا بدرقه راه مسئولان خدمتگزار است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، بعدازظهر امروز در طلیعه سی و چهارمین بهار انقلاب اسلامی مسئولان باقرشهر با خانواده معظم شهید محمد کفاش دیدار کردند.

در این دیدار شهردار، نایب رئیس و عضو شورای اسلامی باقرشهر و معاون اجرائی شهردار، مسئول روابط عمومی و مسئول امور ایثارگران شهرداری باقرشهر حضور داشتند و نسبت به خانواده شهید و رشادت و ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی ادای احترام کردند.

در این بازدید عبدالعظیم کفاش پدر بسیجی شهید محمد کفاش به بیان خاطراتی از فرزند شهید خود پرداخت.

وی گفت: محمد پسری باگذشت و فعال بود و برای کمک به خانواده و ادامه تحصیل کار می‌کرد. با آغاز جنگ و اعزام‌های مکرر محمد به جبهه، وقتی از او خواهش کردم که دیگر به جبهه نرود در جوابم گفت «اگر به جبهه نروم جواب حضرت زهرا (س) و امام زمان (عج) را چگونه بدهم، دشمن به میهن ما تجاوز کرده است و من در خانه بنشینم و ساکت باشم.» 

پدر بسیجی شهید محمد کفاش عنوان کرد: محمد در اعزام سوم به جبهه در سال 1361 در عملیات والفجر یک در منطقه فکه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهردار باقرشهر در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رشادت‌های شهدا و ایثارگران در طول هشت سال دفاع مقدس گفت: خانواده‌های معظم شهدا حق بزرگی بر گردن نظام اسلامی ما دارند و وظیفه ما را در خدمت رسانی به شهروندان سنگین کرده‌اند.

جمشید سعادتمند ادامه داد: شهدا صاحبان اصلی انقلاب هستند و افتخاری برای ما بالاتر از آن نیست که بتوانیم رضایت آنان را که خدمت به شهروندان است را به نحو احسن به انجام برسانیم.

وی، از مسئول ایثارگران خواست تا توجه بیشتری به امور ایثارگران و خانواده‌های شهدا داشته باشد.

علی فرجی، نائب رئیس شورای اسلامی باقرشهر نیز در این بازدید به خانواده شهید محمد کفاش گفت: تکریم خانواده شهدا از جمله وظایف مسئولان است و تا وقتی که عکس و یاد و خاطره شهدا بر در و دیوار شهر خود نمایی می‌کند به این انقلاب و نظام مقدس گزند و آسیبی نمی‌رسد.

میرجلال موسوی، عضو شورای اسلامی باقرشهر نیز در این دیدار گفت: شهدا حق بزرگی بر گردن نظام دارند و این عزیزان با اهدای جان خود موجب پایداری نظام شدند و تکریم خانواده شهدا از وظایف اساسی هر فرد ایرانی است و توجه به امور ایثارگران و خانواده‌های شهدا در راس برنامه‌های ما قرار دارد.

مسئول امور ایثارگران شهرداری باقرشهر نیز در ادامه شرحی از زندگینامه این شهید را بازگو کرد.

محمود فخامتی عنوان کرد: پیکر پاک این بسیجی شهید پس از شهادت مفقود شد و پیکر مطهرش پس از حدود ده سال به میان خانواده‌اش بازگشت و در نهایت در کنار یاران شهیدش در بهشت زهرا (س) آرام گرفت.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول