اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه 12 فروردین

استاندار مازندران با خانواده‌های شهدا و جانبازان دیدار کرد

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران در آستانه 12 فروردین و روز طبیعت با حضور در منزل جانباز خواجه‌وند و شهیدان قمی‌اویلی و قمی‌تبار با خانواده این شهدا و جانباز خواجه‌وند دیدار کرد.

استاندار مازندران با خانواده‌های شهدا و جانبازان دیدار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، استاندار مازندران در آستانه 12 فروردین و روز طبیعت با حضور در منزل جانباز خواجه‌وند و شهیدان قمی‌اویلی و قمی‌تبار با خانواده این شهدای والامقام و جانباز خواجه‌وند در نوشهر دیدار و گفت‌وگو کرد.

سید علی‌اکبر طاهایی به همراه فرماندار نوشهر، سرپرست بنیاد شهید استان و برخی مسئولان محلی با جانباز خواجه‌وند عابدینی و خانواده شهیدان قمی‌اویلی و قمی‌تبار در نوشهر دیدار و گفت‌وگو کرد.

استاندار مازندران با حضور در منزل پدر شهیدان جاویدالاثر علی و زین‌العابدین قمی‌اویلی در روستای بخارده نوشهر با پدر و برادر این شهیدان والامقام دیدار و گفت‌وگو کرد و نوروز را به خانواده شهید تبریک گفت.

طاهایی در خطاب به پدر شهیدان قمی‌اویلی با اشاره به عزت خانواده معظم شهدا در نزد خداوند، یادآور شد: شما برکت منطقه و موجب جلب عنایت پروردگار به انقلاب اسلامی هستید.

استاندار مازندران همچنین در منزل شهیدان قمی اویلی با فرزند شهید کاظمی همرزم شهیدان قمی دیدار و گفت‌وگو کرد.

طاهایی در ادامه با حضور در منزل شهید یحیی قمی‌تبار در روستای ملکار نوشهر با همسر و فرزندان شهید دیدار کرد.

نماینده عالی دولت در مازندران خطاب به همسر شهید قمی‌تبار از همسران شهدا به عنوان پیشگامان حفظ و حراست از آرمان‌های شهدا یاد کرد و آنان را نمونه صبر و ایثار خواند.

استاندار مازندران در ادامه با حضور در منزل جانباز 70 درصد محمدرضا خواجه‌وند عابدینی در روستای توسکا توک نوشهر از این جانباز روشن‌دل عیادت کرد.

در این دیدار طاهایی ضمن اختصاص 200 میلیون ریال به سرپرست بنیاد شهید استان دستور تهیه چند دستگاه لپ تاپ ویژه جانبازان روشن‌دل همراه با وسایل کمک آموزشی را صادر کرد.

استاندار مازندران همچنین در گفت‌وگوی تلفنی با رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان از وی خواست تا برای استمرار برپایی نماز جماعت در مسجد روستای توسکا توک برای اعزام یک روحانی به این روستا اقدام کند.

طاهایی در این روز همچنین با حضور در پنجمین دوره جشنواره ملی سبزینه از نمایشگاه سبزه‌ها در محل برگزاری جشنواره بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید با اشاره به این که گل‌کاری و حراست از طبیعت و سرسبزی آن یک سنت حسنه در میان ایرانیان از دیرباز است، خاطرنشان ساخت: حفظ سبزه و سبزینگی طبیعت و فضای شهر تنها با مشارکت شهروندان میسر است.

استاندار مازندران از تلاش برای جذب 70 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت نیروگاه زباله‌سوز نوشهر در آینده نزدیک خبر داد و تاکید کرد: شهروندان، مسافران و گردشگران با تفکیک و امحای درست زباله، مسئولان را در حراست از پاکیزگی فضای استان یاری رسانند.

انتهای پیام/س30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول