اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر خبر داد

دیدار مسئولان باقرشهر از خانواده‌های معظم شهدا

خبرگزاری فارس: مدیر روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر گفت: در نخستین روز از سال جدید مسئولان باقرشهر با خانواده‌های معظم شهدای باقرشهر دیدار کردند.

دیدار مسئولان باقرشهر از خانواده‌های معظم شهدا

جواد مغروری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران ضمن تبریک فرارسیدن سال 91 که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال "تولید ملى و حمایت از کار و سرمایه‌ ایرانى" نامگذاری شد، از بازدید مسئولان باقرشهر با خانواده‌های شهدا خبر داد.

مدیر روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر گفت: همه ساله در ایام نوروز و در نخستین روز سال با هماهنگی و برنامه‌ریزی انجام شده توسط امور ایثارگران شهرداری و بسیج باقرشهر در قالب تیم‌هایی متشکل از مسئولان شهر، معاونان و مدیران شهرداری، بسیجیان شهرداری، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، فرماندهی و بسیجیان باقرشهر و امام جمعه این شهر از تمام خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان بازدید شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در این بازدیدها که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد موسوی امام جمعه باقرشهر، پرویز صادقی رئیس شورای اسلامی، علافی معاون شهردار، علیرضا باشتنی فرمانده بسیج باقرشهر، و بسیجیان شهر صورت گرفت، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، از خانواده‌های ایشان دلجویی شد.

جواد مغروری در ادامه با اشاره به این سنت حسنه افزود: سالهاست که تمام مسئولان و بسیجیان شهر قبل از دیدار با بستگان و خویشان خود ابتدا به دیدار این خانواده‌ها می‌روند و خانواده‌ها نیز با آغوش باز از ایشان استقبال می‌کنند.

پرویز صادقی، رئیس شورای اسلامی باقرشهر در این بازدیدها ضمن بیان خاطراتی از دوران دوستی با برخی از این شهدا گفت: تکریم و سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا یکی از وظایف اصلی مسئولان است و ما به عنوان ادامه‌دهندگان راه شهدا باید قبل از هر کاری در سال جدید جای خالی فرزندان شهید این خانواده‌ها را پر کنیم و با گرفتن روحیه‌ای مضاعف به دنبال انجام وظایف خود برویم.

فرمانده بسیج باقرشهر نیز در این ارتباط گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده بسیجیان باقرشهر به همراه مسئولان شهر و ائمه جماعات مساجد در نخستین ساعات آغاز سال جدید از خانواده‌های معظم و معزز شهدا بازدید می‌کنند.

علیرضا باشتنی عنوان کرد: عطر حضور شهدا در شهر به مشام می‌رسد و ما از حضور در منازل شهدا و از دیدار با پدر و مادر و بستگان شهدا روحیه‌ای مضاعف گرفته و با آرمان‌های آنان تجدید پیمان می‌کنیم.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول