اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج عشایری کشور:

کلمه به کلمه وصیت‌نامه شهدا تبعیت از ولی‌فقیه است

خبرگزاری فارس: فرمانده بسیج عشایری کشور گفت: امروز باید در تبعیت محض از ولی‌فقیه باشیم زیرا کلمه به کلمه وصیت‌نامه شهدا تبعیت از ولی‌فقیه است.

کلمه به کلمه وصیت‌نامه شهدا تبعیت از ولی‌فقیه است

 به گزارش خبرگزاری فارس از دنا، سردار مهدی جمشیدی در مراسم یادواره سرداران و 120 شهید شهرستان دنا و یکمین سالگرد شهادت سردار شهید سرتیپ دوم پاسدار گودرز نجفی ضمن تقدیر از برگزارکنندگان مراسم بیان کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست. 

جمشیدی افزود: کاری که امروز انجام گرفت در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا است روزی که خداوند اراده کرد موجودی به نام انسان خلق کند، فرشتگان الهی اعتراض کردند که تو کسی را خلق می‌کنی که در زمین فساد به بار می‌آورد.

وی گفت: خداوند در جواب فرشتگان فرمود: "در مورد این موجود چیزهایی می‌دانم که شما نمی‌دانید" و پروردگار علم اسماء و علم هستی را به آدم الهام کرد.

فرمانده بسیج عشایری کشور یادآور شد: جنایاتی که امروز بعضی از انسان‌ها به نام حقوق بشر انجام می‌دهند، آن روز ملائک آنها را می‌دیدند، لشکرکشی‌هایی که امروز در اقصی نقاط دنیا اتفاق می‌افتد را هم می‌دیدند.

وی عنوان کرد: ملائک در آن روز تصمیمات ظالمانه در شورای امنیت را می‌دیدند، سرکوب مسلمانان بحرین و عربستان و دیگر کشورها را می‌دیدند و پروردگار عالم هر دو وجه را می‌دید.

جمشیدی گفت: از آغاز خلقت بشر تا قیامت هیچ شهیدی به مقام شهدای کربلا نخواهد رسید، شهدا البته در مکتب امام حسین (ع) تربیت شده‌اند و این‌ها ظهر عاشورا را دیده‌اند.

این فرمانده سپاه بیان کرد: حضرت زینب در جلوی چشمش حسین (ع) را می‌بیند که در زیر سم ستوران تکه تکه می‌شود اما می‌گوید چیزی غیر از زیبایی ندیدم.

وی افزود: اگر زندگی‌نامه شهدا را ورق بزنیم خواهیم دید آن‌ها بهترین‌های عالم بودند ما بازماندگان باید به حال آنان غبطه بخوریم چرا که پروردگار حساب شهدا را جدا از همه قرار داده و آنان جایگاهی رفیع در نزد پروردگار عالم دارند.

این مسئول عنوان کرد: خانواده‌های شهدا چشم و چراغ این ملتند، احترام به خانواده شهدا احترام به خود شهدا است، در پاسداشت راه شهیدان می‌فهمیم آرمان شهدا چه بوده و در خواهیم یافت که کلمه به کلمه وصیت‌نامه شهدا تبعیت از ولی‌فقیه است.

این یادگار هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد: امروز ملت بزرگ در جنگی جهانی علیه کفر و الحاد بوده و اکنون باید در تبعیت محض از ولی‌فقیه باشیم و هر کسی در هر سطحی و در هر مقامی ذره‌ای از خط ولایت منحرف شد، اگر امام زمان (عج) هم ظهور کند از خط امام زمان نیز جدا خواهد شد.

وی تصریح کرد: دشمنان به قول خودشان تحریم‌شکننده را اجرا کرده‌اند و عده‌ای نیز دشمن را یاری می‌کنند تا مردم را از ولایت و رهبری دور کنند اما ما با شهدا عهد می‌بندیم تا آخرین زمان با ولایت و رهبری هستیم و خواهیم بود.

وی یادآور شد: امروز صدای شکستن ستون‌های قدرت استعمار را همه حتی گوش‌های کر نیز شنیده‌اند، ما فرزندان عاشوراییم و فشارهایی که به ما می‌آورند به همین علت است.

این مسئول گفت: در خط شهدا بودن باعث شد همه مردم علیه کفر بایستند و دیری نخواهد پایید که همه سنگرهای کلیدی آنها یکی پس از دیگری فرو خواهد ریخت.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول