اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای ورود به مرحله کشوری صورت گرفت

راهیابی طرح حوزه علوم و معارف دانش‌آموزان گنابادی به جشنواره خوارزمی

خبرگزاری فارس: مدیر پژوهش‌سرای پیامبر اعظم(ص)گناباد گفت: نخستین طرح در حوزه علوم و معارف اسلامی از سوی دانش‌آموزان گناباد به مرحله کشوری جشنواره خوارزمی راه پیدا کرد.

راهیابی طرح حوزه علوم و معارف دانش‌آموزان گنابادی به جشنواره خوارزمی

ابوالقاسم قلی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گناباد، اظهار داشت: نخستین طرح در حوزه علوم و معارف اسلامی از سوی دانش‌آموزان گناباد در قالب طرح بازخوانی جریان روشنفکری دینی پس از انقلاب اسلامی راه پیدا کرد.

قلی‌پور افزود: این طرح به‌زودی در قالب کتابی به نام"یک فنجان قهوه با روشنفکران دینی"به چاپ می‌رسد و به‌عنوان نخستین کتاب در حوزه مسائل فلسفی در قالب نوشته‌های دانش‌آموزی خواهد بود.

وی ادامه داد: این طرح توسط دانش‌آموزان امین عطایی و سعید مقدم از شهرستان گناباد ارائه شده است و به‌عنوان نخستین طرح در حوزه علوم و معارف اسلامی در جشنواره جوان خوارزمی برای نخستین بار در شهرستان گناباد پذیرش شده است.

قلی‌پور همچنین به دیگر طرح‌های پذیرش شده به مرحله کشوری اشاره کرد و گفت: خانم‌ها نعیمه اولیائی و زهرا عطاردی در رشته زیست و سعیده امیری و زهرا عصار در رشته شیمی به مرحله کشوری چهاردهمین دوره جشنواره جوان خوارزمی راه یافتند.

وی با تشکر از مربیان و معاونان این پژوهش‌سرا خاطرنشان کرد: به همت و تلاش دانش‌آموزان گنابادی و استادان راهنمای این دانش‌آموزان به‌زودی شاهد شکوفایی هر چه بیشتر استعدادهای این افراد در گناباد خواهیم بود.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول