اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر گتاب خواستار شد

استقرار اورژانس 115 در گتاب/ شبکه آبرسانی ‌شهر گتاب نیاز به اصلاح دارد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر گتاب با اشاره به ا ینکه جاده شهید صالحی همچنان قتلگاه جدی مردم گتاب و گلوگاه است گفت: استقرار اورژانس 115 در گتاب ضروری است.

استقرار اورژانس 115 در گتاب/ شبکه آبرسانی ‌شهر گتاب نیاز به اصلاح دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، حسن احمدی پیش‌ازظهر امروز در نشست بررسی مشکلات بخش گتاب با حضور نمایندگان مردم بابل در مجلس اظهار داشت: با توجه به اینکه جاده شهید صالحی تنها راه دسترسی به شرکت ایران خودرو در شهرک صنعتی رجه است در مورد روکش آسفالت شهر گتاب با مشکل جدی مواجه هستیم.

وی افزود: با توجه به قدمت بالای آسفالت دراین شهر، لکه‌گیری جوابگوی آسفالت نبوده و با وجود تردد زیاد ماشین‌ها در جاده شهید صالحی نیاز است، نمایندگان مردم بابل در مجلس از طریق وزارتخانه اعتبار و بودجه خاصی را برای روکش آسفالت شهر گتاب اختصاص دهند.

احمدی اصلاح شبکه و تقویت برق شهرگتاب را یکی دیگر از نیازهای ضروری این شهر برشمرد و افزود: شبکه برق  گتاب مربوط به سال 57 بوده که در آن سال گتاب دارای 400 خانوار بوده است اما در حال حاضر با توجه به اینکه اصلاح شبکه برق نیز انجام شده اما شهروندان این شهر همچنان با ضعف ولتاژ برق مواجه هستند.

رئیس شورای شهر گتاب تصریح کرد: در حال حاضر طرح تقویت شبکه برق 13 منطقه این شهر تهیه و آماده است که برای اجرایی شدن به حمایت جدی مسئولان نیاز دارد.

احمدی استقرار اورژانس 115 در شهر گتاب را ضروری برشمرد و بیان داشت: با توجه به اینکه شهرگتاب در فاصله 10 کیلومتری شهرستان بابل قرار دارد و با توجه به تصادفات شهید جاده‌ای که این جاده را به قتلگاه مردم تبدیل کرده است، برای امداد رسانی درست و به موقع مجروحان، استقرار اورژانس 115 در این شهر ضروری است.

وی اذعان داشت: با پیگیری‌های انجام شده یک خیرنیک اندیش نسبت به واگذاری زمین  برای احداث اورژانس 115 اقدام کرده که در حال حاضر به حمایت همه جانبه دانشگاه علوم پزشکی بابل نیازمندیم.

احمدی اصلاح شبکه آبرسانی و تسریع برای گازرسانی به شهر گتاب را از دیگر نیازهای ضروری این شهر برشمرد.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول