اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 24 ساعت گذشته صورت گرفت

انجام 165 ماموریت توسط اورژانس قم

خبرگزاری فارس: معاون مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: در طول 24 ساعت گذشته اورژانس قم موفق به انجام 165 مأموریت شد.

انجام 165 ماموریت توسط اورژانس قم

مهدی فراهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم از پاسخگویی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم به هزار و 293 تماس شهروندان خبر داد و اظهار کرد: یک‌هزار و 106 تماس از تعداد تماس‌های یاد شده را مددجویان به خود اختصاص دادند.

وی با بیان اینکه همچنان مرکز فوریت‌های پزشکی قم شاهد مزاحمت‌های بی‌رویه است افزود: در طول 24 ساعت گذشته 133 مورد از تماس‌های برقرار شده با مرکز اورژانس قم مربوط به مزاحمینی بود که به صورت نابخردانه امکان امدادرسانی را از کسانی که نیاز به خدمات پزشکی دارند، می‌گیرند.

معاون مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم همچنین از انجام 165 مأموریت توسط گروه‌های امدادی اورژانس قم در راستای ارائه خدمات امدادی و درمانی به شهروندان خبر داد.

وی با بیان اینکه برخی از ماموریت‌های اورژانس قم مربوط به بیماران عروقی بود افزود: اورژانس قم به 105 مورد بیمار قلبی و تنفسی امدادرسانی کرده و در صورت نیاز این بیماران به نزدیک‌ترین بیمارستان و یا درمانگاه برای ادامه معالجه اعزام شدند.

فراهانی از اعزام اورژانس قم به صحنه 60 تصادف خبر داد و بیان کرد: بر اثر این تصادفات 66 نفر مجروح شدند و یک نفر به دلیل شدت جراحات جان باخت.

وی با اشاره به اینکه هر روز بخش اعظمی از ماموریت‌های اورژانس مربوط به تصادفات موتورسیکلت‌ها است بیان کرد: در 24 ساعت گذشته 40 تصادف موتورسیکلت به ثبت رسیده است و بر اثر این تصادفات 48 نفر مجروح شدند.

معاون مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم به دیگر حوادث شاخص یک شبانه‌روز گذشته اشاره و بیان کرد: بر اثر تصادف یک دستگاه اتومبیل پراید با یک دستگاه موتورسیکلت چهار نفر مجروح شده و همچنین بر اثر واژگونی یک پراید چهار نفر مصدوم شدند.

انتهای پیام /ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول