اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مانور امدادرسانی در خطرات ریلی در اصفهان برگزار شد

خبرگزاری فارس: مانور امدادرسانی در خطرات ریلی، به همت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و با محوریت مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی این استان برگزار شد.

مانور امدادرسانی در خطرات ریلی در اصفهان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، معاون فنی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان در این مانور اظهار کرد: مانور امدادرسانی در خطرات ریلی در سه بخش مدیریت بحران و امدادرسانی در زلزله، خروج قطار از ریل و آتش سوزی و اقدامات امدادی مرتبط با مصدومان فرضی اجرا شد.

مهرزاد آرتنگ هدف از برگزاری مانور امدادرسانی ریلی را ارزیابی و هماهنگی واحدهای امدادی در بحران، ارزیابی نقاط ضعف و قوت خدمات رسانی در این‌گونه حوادث و سنجش ظرفیت‌های امدادرسانی در مواقع خطر عنوان کرد.

وی تصریح کرد: این مانور با حضور بیش از 30 پرسنل عملیاتی اورژانس 115 اصفهان و بکارگیری پنج آمبولانس، یک اتوبوس آمبولانس به عنوان درمانگاه سیار، یک مینی بوس آمبولانس به منظور پشتیبانی نیروهای عملیاتی و دو واحد امداد موتوری انجام می‌شود.

معاون فنی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان در مورد اقدامات صورت گرفته در مانور خطرات ریلی یادآور شد: در این مانور، اقدامات درمانی داخل صحنه‌ی حادثه، ثابت سازی و انتقال مصدومان و مجروحان به درمانگاه‌ها و مراکز بین درمانی توسط پرسنل فوریت‌های پزشکی استان صورت گرفت.

به گزارش فارس، سازمان آتش نشانی، مدیریت بحران استانداری، هلال احمر، صدا و سیما و راه آهن استان اصفهان از دیگر سازمان‌های شرکت کننده در این مانور بودند.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول