اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه تاکیدکرد

تصمیم‌های مسئولان آینده جوانان کرمانشاه را می‌سازد

خبرگزاری فارس: استاندار کرمانشاه گفت: اگر می‌خواهیم نسل آینده کرمانشاه پاک بماند با تصمیمات درست آینده آنها را بسازیم.

تصمیم‌های مسئولان آینده جوانان کرمانشاه را می‌سازد

به گزارش خبرنگار فارس از کرمانشاه، دادوش هاشمی امروز در هجدهمین ستاد ساماندهی امور جوانان استان کرمانشاه که در سالن جلسات استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: باید با ارائه الگو‌های مناسب به جوانان آنها را متحول کنیم چراکه جوانان این مرز‌و‌بوم باید بدانند که می‌توانند انسان‌های بزرگ و مفیدی برای خود و استان شوند.

هاشمی تصریح کرد: وظیفه مسئولان است که برای جوانان از جان‌ و‌ دل مایه بگذارند و با برگزاری همایش‌ها و برنامه‌های متعدد فرهنگی افراد موجه و موفق را به این جوانان معرفی کند تا جوانان الگوی مناسب برای تاثیرگذاری داشته باشند.

استاندار کرمانشاه بر احساس مسئولیت نسبت به جوانان تاکید کرد و گفت: مسئولان باید نسبت به آینده جوانان حساسیت به خرج دهند.

وی گفت: دغدغه داشتن در هر کاری باعث می‌شود که آن کار به نتیجه دلخواه و مثبت خود برسد لذا دغدغه جوانان را داشتن امری است اجتناب‌ناپذیر، که وظیفه همه دستگاه‌ها است که به آن توجه کنند.

وی بر داشتن تعامل و تشریک مساعی بر رامور جوانان در همه دستگاه‌ها تاکید کرد و ادامه داد: بسیاری از فاجعه‌های اجتماعی ناشی از فقر فرهنگی است لذا با داشتن برنامه‌های فرهنگی برای جوانان می‌توان این خلأ را پر کرد و جوانان را به سمت و سو‌یی هدایت کرد که انتظار می‌رود.

استاندار کرمانشاه در پایان گفت: تصمیمات مسئولان و دستگاه‌ها است که آینده جوانان را می‌سازد لذا برای داشتن نسلی پاک‌، باید نهایت تلاش را برای آینده سالم جوانان این دیار بکنیم.

گفتنی است، دستگاه‌های عضو ستاد موظف شدند با ارائه برنامه پیشنهادی دهه ازدواج را تا 31 مردادماه سال‌جاری ارائه دهند و همچنین سند جامع اوقات فراغت تصویب شود.

انتهای پیام/‌ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول