اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه فردوس مطرح کرد

امامزادگان فردوس مسافران را فرا می‌خوانند/استقبال جوانان از طرح نشاط معنوی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فردوس گفت: تاکنون نزدیک به 200 نفر از جوانان و نوجوانان شهرستان فردوس در طرح نشاط معنوی حضور پیدا کرده‌اند.

امامزادگان فردوس مسافران را فرا می‌خوانند/استقبال جوانان از طرح نشاط معنوی

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، حجت‌الاسلام والمسلمین دادخدا خدایی عصر امروز در بازدید از امامزادگان فردوس اظهار کرد: در ایام تابستان سال جاری طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه شهرستان فردوس اجرا می‌شود.

وی افزود: با توجه به فراوانی جمعیت جوان و پیش رو بودن تعطیلات تابستانی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فردوس برنامه‌های جامع و مفیدی برای فضای معنوی آستان امامزادگان این شهرستان پیش‌بینی کرده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه فردوس تصریح کرد: به منظور استفاده بهینه دانش‌آموزان از اوقات فراغت در ایام تعطیلات تابستان و همچنین سوق دادن نوجوانان به سمت بقاع متبرکه، طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه شهرستان فردوس اجرا می‌شود.

خدایی یادآور شد: طرح نشاط معنوی در بقاع امامزادگان سلطان محمد و سلطان ابراهیم (ع) شهرستان فردوس، سلطان احمد و سلطان ابوالحسن روستای مهوید و سلطان ابوالقاسم روستای سرند برگزار می‌شود.

وی گفت: تاکنون تعداد 30 نفر در فردوس، 85 نفر در روستای مهوید و 64 نفر در روستای سرند در طرح نشاط معنوی شرکت کرده‌اند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه فردوس از حضور سه نفر از دانشجویان علوم قرآنی و مبلغ اعزامی از شهر مقدس قم برای برگزاری دوره‌های طرح نشاط معنوی خبر داد و افزود: تقویت بینه اعتقادی و پایبندی به ارزش‌‌های انقلاب اسلامی از مهم‌ترین اهداف طرح نشاط معنوی است.

خدایی تصریح کرد: حضور پویا و فعال دانش‌آموزان در این طرح که آمیخته با شور و نشاط جوانی است تأثیر به سزایی در تبدیل شدن اماکن و بقاع متبرکه به قطب‌های فرهنگی و همچنین ترویج این فرهنگ در جامعه دارد.

وی برگزاری جلسات اخلاق، کلاس‌های ورزشی و اردوهای تفریحی را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در طرح نشاط معنوی عنوان کرد و یادآور شد: حضور نوجوانان و جوانان در فضای معنوی بقاع و استفاده از برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در رشد و تعمیق اصول و مبانی دینی و مذهبی نسل جوان تأثیر انکارناپذیری دارد.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول