اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حضور وزیر ورزش و جوانان

تیم فوتبال منتخب قزوین مغلوب نیروی زمینی تهران شد

خبرگزاری فارس: در بازی دوستانه، تیم فوتبال منتخب استان قزوین در حضور وزیر ورزش و جوانان مغلوب تیم نیروی زمینی تهران شد.

تیم فوتبال منتخب قزوین مغلوب نیروی زمینی تهران شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، تیم منتخب استان قزوین شامگاه چهارشنبه در افتتاحیه ورزشگاه سردار آزادگان قزوین و در حضور محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان با نتیجه 3 بر یک مغلوب تیم نیروی زمینی تهران شد و در قزوین بازی را واگذار کرد.

در این بازی تیم منتخب استان قزوین با روحیه‌ای مناسب وارد زمین شد و موقعیت‌های تک به تک خوبی را فراهم کرد و بالاخره در نیمه نخست موفق شد علی حاج‌حسن بازیکن تیم منتخب استان قزوین توپ را وارد دروازه تیم نیروی زمینی ارتش کند.

ولی در ادامه نیمه نخست تیم نیروی زمینی توانست دو بار دروازه تیم منتخب استان قزوین را باز کند و با نتیجه 2 بر یک پیروز به رختکن برود.

در نیمه دوم این بازی به دلیل تعویض‌های زیاد تیم منتخب استان قزوین، این تیم یک گل دیگر را از تیم نیروی زمینی تهران دریافت کرد و این مهم سبب شد تا اختلاف گل تیم نیروی زمینی تهران با تیم منتخب استان قزوین افزایش یابد.

در ادامه نیمه دوم تیم منتخب استان قزوین یکی از موقعیت‌های خود را به تیر دروازه تیم نیروی زمینی تهران زد و در نهایت تیم نیروی زمینی تهران در ورزشگاه 15 هزار نفری سردار آزادگان استان قزوین تیم منتخب استان قزوین را با نتیجه 3 بر یک شکست داد.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول