اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت فوتبال مازندران:

ساری صدر جدول لیگ برتر فوتبال مازندران را پس گرفت

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت فوتبال مازندران گفت: تیم فوتبال شهدای ساری در واپسین لحظات صدر جدول لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های مازندران را از تیم استقلال لموک قائمشهر پس گرفت.

ساری صدر جدول لیگ برتر فوتبال مازندران را پس گرفت

محمدهادی خلردی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های مازندران عصر دیروز با انجام شش بازی همزمان برگزار شد که با به ثمر رسیدن 16 گل در شش بازی، جایگاه تیم صدرنشین همچنان به حال خود باقی است و صدر جدول تغییری نکرد.

وی تصریح کرد: در بازی تیم شهدای ساری که میزبان تیم شهدای بابلسر بود، دو تیم امتیازات این بازی را تقسیم کردند و تلاش دو تیم پس از 90 دقیقه به تساوی یک بر یک رسید.

نایب رئیس هیئت فوتبال مازندران اضافه کرد: این نتیجه در حالی به دست آمد که تیم شهدای ساری در برابر مهمان همنام خود تا دقیقه 88 با یک گل عقب بود.

این مسئول خاطرنشان کرد: تیم شهدای ساری پس از 9 پیروزی متوالی در دو هفته گذشته در برابر حریفان مساوی کرد.

خلردی تصریح کرد: در دیگر بازی‌ها تیم استقلال لموک قائمشهر با برتری یک بر صفر مقابل مهمان خود شهید کریمی جویبار با 28 امتیاز و به خاطر تفاضل گل بهتر صدرنشین جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های مازندران شد.

وی بیان داشت: در دیگر مسابقات برگزارشده، تیم شهروند سورک سه بر دو طپش قائمشهر را شکست داد و دو تیم وحدت فریدونکنار و سپاهان قائمشهر به تساوی دو بر دو رسیدند.

نایب رئیس هیئت فوتبال مازندران یادآور شد: همچنین پیام شهدای سلمانشهر در یک بازی پرگل چهار بر صفر مهمان خود دریای بابل را شکست داد و بازی دو تیم شهدای لاویچ چمستان و بازرگان چالوس پس از 90 دقیقه تلاش به تساوی بدون گل رسیدند.

این مسئول اعلام کرد: در این هفته بر اساس برنامه سازمان لیگ فوتبال استان مازندران، تیم دریای زاغمرز با قرعه استراحت روبرو بود.

خلردی متذکر شد: هم‌اکنون در جدول رده بندی تیم شهدای ساری با 29 امتیاز همچنان صدرنشین است و تیم‌های استقلال لموک قائمشهر با 28 امتیاز و شهروند سورک با 20  امتیاز به ترتیب دوم و سوم هستند و شهدای بابلسر با 19 امتیاز چهارم است.

وی اذعان داشت: هفته سیزدهم و پایانی نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های مازندران روز جمعه 30 تیر با انجام شش بازی پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول