اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس هیئت فوتبال بانوان خراسان رضوی:

فوتبال بانوان خراسان رضوی به زمین چمن نیاز دارد

خبرگزاری فارس: نائب رئیس هیئت فوتبال بانوان خراسان رضوی گفت: یکی از مشکلات فوتبال بانوان در استان نبود زمین چمن است چرا که در صورت وجود این زمین چمن بانوان می توانند به تمرین و فعالیت بپردازند و خود را برای مسابقات آماده کنند.

فوتبال بانوان خراسان رضوی به زمین چمن نیاز دارد

حمیرا شجاعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد با تاکید بر اهتمام ویژه به ورزش بانوان از سوی مسئولان استانی اظهار داشت: باید همان‌طور که به ورزش آقایان توجه خاصی می‌شود، به ورزش بانوان نیز توجه شود چرا که بانوان در سطح استان حتی لیگ هم ندارند.

وی در ادامه از برنامه‌ریزی برای ملی‌پوشان و افرادی که به بازی ملی دعوت شده‌اند، خبر داد و افزود: مقرر شده است که پس از ماه مبارک رمضان با مسئولین هیئت بانوان شهرستان مشهد جلسه‌ای داشته باشیم و برنامه‌های درنظر گرفته شده را به اطلاع آنها نیز برسانیم.

نائب رئیس هیئت فوتبال بانوان خراسان رضوی یکی از مشکلات هیئت فوتبال را نبود زمین چمن برای فوتبال بانوان دانست و خاطرنشان کرد: در حال حاضر شاهدیم که استعدادهای استان به دلیل عدم حمایت برای دیگر استان‌ها به فعالیت می‌پردازند.

وی در ادامه گفت: همچنین از دیگر مشکلات ما در حال حاضر این است که در لیگ برتر با مشکل مواجهه شده‌ایم که البته در این راستا با آقای جان پناه به عنوان مسئول باشگاه و چند مجموعه به عنوان اسپانسر قرار است هفته آینده جلسه ای برگزار کنیم؛ امیدواریم بعد از ماه مبارک رمضان تکلیف لیگ برتر مشخص می‌شود.

حمیرا شجاعی با اشاره به مدرسه فوتبال دخترانه اظهار داشت: ما مدرسه فوتبال دخترانه در استان داریم ولی متاسفانه درسال فعال نبوده و تنها در تابستان فعال است که امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های در نظر گرفته شده، بتوان آن را در طی سال فعال کرد.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول