اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بالاخره بلیط‌فروشی به تراکتورسازی رسید

زور تراکتورسازی بر هیئت فوتبال استان چربید

خبرگزاری فارس: زور تراکتورسازی بر هیئت فوتبال استان چربید و این باشگاه از امتیاز بلیط‌فروشی در بازی‌های خانگی خود بهره‌مند شد.

زور تراکتورسازی بر هیئت فوتبال استان چربید

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سایت باشگاه تراکتورسازی تبریز مدعی شد که طی نامه‌ای از فدراسیون فوتبال کشور به اداره ورزش و جوانان استان، فروش بلیط بازی‌های خانگی تیم تراکتورسازی به خود باشگاه واگذار شده و بدین ترتیب باشگاه تراکتورسازی عهده‌دار فروش بلیط در بازی‌های خانگی این تیم است.

به گزارش روابط عمومی باشگاه تراکتورسازی تبریز طریقه فروش بلیط بازی تراکتورسازی با سایپا همانند بازی آخر فصل قبل بوده (تراکتور-ملوان) و بلیط‌های الکترونیکی در ورزشگاه به فروش خواهد رسید.

باشگاه تراکتورسازی از تمام هواداران خود تقاضا کرد که از استفاده شارژ کارت‌های متفرقه اکیداً خودداری کنند.

دو هفته قبل جواد ششگلانی رئیس هیئت فوتبال استان آذربایجان‌شرقی گفته بود که بلیط‌فروشی سراسر ورزشگاه‌های کشور در لیگ برتر به یک شرکت واگذار شده و هرگونه تصمیم جدید در نحوه بلیط‌فروشی باید توسط این شرکت صورت گرفته و تراکتورسازی نمی‌تواند به این اقدام مبادرت ورزد.

بلافاصله محمدحسین جعفری مدیر باشگاه تراکتورسازی تبریز نسبت به ادعای ششگلانی واکنش نشان داده و طی نامه‌ای به رئیس سازمان لیگ برتر، از آمادگی این باشگاه برای گرفتن مسئولیت بلیط‌فروشی خبر داد.

در نهایت فدراسیون فوتبال با درخواست تراکتورسازی موافقت کرد و تراکتورسازی اولین باشگاهی شد که مسئولیت بلیط‌فروشی در بازی‌های خانگی را بر عهده دارد.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول