اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای حضور در مسابقات رده‌های مختلف باشگاهی

حق ورودی از تیم‌های فوتبال کهگیلویه و بویراحمد گرفته نمی‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال برای حضور در مسابقات رده‌های مختلف باشگاهی در این استان هیچ‌گونه حق ورودی از تیم‌ها گرفته نخواهد شد.

حق ورودی از تیم‌های فوتبال کهگیلویه و بویراحمد گرفته نمی‌شود

پرویز موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: هیچ‌گونه حق ورودی از تیم‌های فوتبال در رده‌های مختلف این استان برای شرکت در مسابقات گرفته نخواهد شد و ما با همه مشکلاتی که در این زمینه داریم عطای این مبلغ ناچیز را نیز به لقایش بخشیدیم.

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد که به شدت از وضعیت اعتباری این هیئت نگران بود، افزود: تنها کمکی که به ما شد مربوط به سال گذشته بود که مبلغ 25 میلیون تومان در اختیار ما گذاشتند.

موسوی تصریح کرد: برای برگزاری مسابقات فوتبال در همه رده‌های سنی در این استان به مبلغی حدود 120 میلیون تومان در هر سال نیاز داریم که از حق ورودی تیم‌ها و در بهترین حالت در سال گذشته حدود 15 میلیون تومان عاید هیئت فوتبال این استان شد.

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: وقتی این پول هیچگونه دردی از دردهای فوتبال این استان را دوا نمی‌کند ما نیز از خیر آن گذشتیم و سعی خواهیم کرد این بار را نیز همانند همه بارهای سنگین فوتبال استان بر دوش بکشیم.

این مسئول اجرایی مسابقات فوتبال در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تیم‌ها نیز هیچ‌گونه اسپانسر ندارند و ما آن‌ها را درک می‌کنیم و برای این که حداقل بتوانند یک سوم مشکلات خود را با نپرداختن این پول برطرف کنند تصمیم به انجام چنین کاری گرفتیم.

 

* به منفعت‌طلبان باج نمی‌دهیم

موسوی ادامه داد: معمولا در یک مجموعه یک سری از مشکلات وجود دارد و ما نیز سعی خواهیم کرد با آرامش این مشکلات را برطرف کنیم اما با همه کسانی که بخواهند در روند کارها اخلال ایجاد کنند چه در هیئت‌های اجرایی و چه در تیم‌ها و باشگاه‌ها با قدرت برخورد خواهیم کرد.

وی از برخی منفعت‌طلبان که برای رسیدن به منفعت خود در حال اخلا‌لگری هستند سخن به میان آورد و گفت: این عده تنها به فکر جیب خود هستند و می‌خواهند همه فوتبال این استان را فدای منفعت خود کنند و به هیچ وجه مشکلات فوتبال را درک نمی‌کنند.

موسوی با بیان این که همه چیز به ریز در فوتبال این استان مشخص است و و ورودی و هزینه‌ها نیز صاف و شفاف است، گفت: اکنون به دلیل همین وضعیت مالی نامناسب به بسیاری از عوامل فوتبال از جمله داوران و ناظران از سالیان گذشته بدهکار هستیم ولی برخی که تنها به منفعت خود فکر می‌کنند، در صدد بوده که از جیب خالی هیئت فوتبال نیز چیزی عاید خود کنند.

وی به برقراری ارتباط با فدراسیون فوتبال برای برطرف کردن بخشی از مشکلات اشاره کرد و ابراز کرد: هیئت فوتبال یک نهاد غیر دولتی است که از هیچ کجا ارتزاق نمی‌شود و باشگاه‌ها نیز باید اسپانسر داشته باشند که این موضوع موجب شده هم برگزارکنندگان مسابقات و هم باشگاه‌ها در استان ما تقریباً با کمترین پول و درآمد پای به مسابقات بگذارند.

این مسئول گفت: متأسفانه در استان ما به جز تیم فوتبال شهرداری یاسوج و تیم نفت و گاز گچساران هیچ تیم دیگری حامی مالی ندارد و هر که وارد می‌شود با جیب شخصی می‌آید و در ادامه راه با تحمل ضرر و زیان کار را نیمه تمام می‌گذارد.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول