اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت فوتبال استان قزوین:

تیم فوتبال اقبالیه از صعود به لیگ دسته اول بازماند

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت فوتبال استان قزوین گفت: با پیروزی تیم بوشهر مقابل تیم بجنورد، تیم فوتبال نونهالان شهرداری اقبالیه از صعود به مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور بازماند.

تیم فوتبال اقبالیه از صعود به لیگ دسته اول بازماند

اکبر سکاکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اینکه تیم نونهالان شهرداری اقبالیه در دیدار نخست خود مقابل تیم بجنورد قرار گرفتند، اظهار کرد: بازیکنان این تیم با ارائه یک بازی تماشایی توانستند با نتیجه پرگل 5 بر یک تیم  نونهالان بجنورد را مغلوب کنند‌.

وی با بیان اینکه بازیکنان تیم نونهالان اقبالیه در دیدار دوم خود اگر تیم بوشهر را شکست می‌دادند به مرحله بعدی راه پیدا می‌کردند، افزود‌: متأسفانه در این بازی بازیکنان خوب اقبالیه نتوانستند نمایش خوبی از خود نشان دهند و با نتیجه 3 بر یک بازی را واگذار کردند‌.

سکاکی تصریح کرد‌: تنها شانس باقی‌مانده برای صعود تیم شهرداری اقبالیه شکست تیم بوشهر مقابل بجنورد بود که این امر محقق نشد و بازیکنان تیم بوشهر با برتری 2 بر یک مقابل تیم بجنورد با دو پیروزی متوالی جواز حضور در لیگ دسته یک کشور را کسب کردند‌.

وی افزود: در مسابقات فوتبال نونهالان منطقه‌ای کشور، سه تیم شهرداری اقبالیه، بجنورد و پیروزی بوشهر به مدت سه روز در ورزشگاه شهید رجایی قزوین با هم رقابت کردند‌.

سکاکی حضور تیم شهرداری اقبالیه را در این سطح از رقابت‌ها بسیار عالی برشمرد و گفت: اگر چه نوجوانان تیم شهرداری اقبالیه نتوانستند راهی لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور شوند، اما بازیکنان این تیم نهایت تلاش خود را انجام دادند و از این بابت خوشحال هستیم.

انتهای پیام/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول