اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار در گلپایگان

کلاس درجه دو داوری فوتبال برگزار شد

خبرگزاری فارس: امروز برای نخستین بار در گلپایگان کلاس درجه دو داوری فوتبال برگزار شد.

کلاس درجه دو داوری فوتبال برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، ظهر امروز کلاس ارتقای درجه سه به دو داوری فوتبال در دانشکده فنی شهید خوشنویسان برگزار شد.

در این کلاس و مدرس ناظر رسمی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: داوری میدان نبرد است و افرادی پیشرفت می‌کنند که به کار خود اهمیت بدهند و برای آن سرمایه‌گذاری کنند.

اسماعیل صفیری گفت: داورانی که از افق دید برتری برخوردار باشند، در لیگ برتر و حتی در سطح مسابقات بین‌المللی حضور پیدا می‌کنند و موفق می‌شوند.

در ادامه رئیس اداره ورزش و جوانان گلپایگان اظهار کرد: داور انگیزه پیشرفت و ترقی در ورزشکار ایجاد می‌کند و نا داوری موجب می‌شود که ورزشکار از ورزش خود کناره گیری کند.

ملک ارسلان مسعودی تاکید کرد: رشته فوتبال از جذابیت و جامعیت برخوردار است و اگر داوران قضاوت عادلانه‌ای داشته باشند علاقه‌مندان بیشتری جذب این ورزش می‌شوند.

در ادامه رئیس کمیته داوران فوتبال گلپایگان تصریح کرد: کلاس ارتقای درجه سه به دو داوری فوتبال برای نخستین بار در شهرستان گلپایگان برگزار شده است.

منصور اشراقی ادامه داد: کلاس‌های تئوری در سالن اجتماعات دانشکده شهید خوشنویسان و کلاس‌های آمادگی جسمانی در ورزشگاه چمن تختی برگزار شد.

وی تاکید کرد: در نخستین دوره از کلاس‌ها 21 داور از شهرهای گلپایگان، اردستان، فریدون‌شهر، علویجه و نجف‌آباد حضور داشتند و پس از اعلام نتایج آزمون می‌توانند در مسابقات شهرستانی به داوری بپردازند.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول