اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اطلاعیه هیئت فوتبال اصفهان در خصوص داوری تیم‌های سپاهان و تیم ملی جوانان

خبرگزاری فارس: هیئت فوتبال اصفهان اعلام کرد: ‌گروه داوری قضاوت کننده دیدار دوستانه تیم‌های سپاهان و تیم ملی جوانان در روز دوشنبه مورخ 26/04/91 توسط هیئت فوتبال استان اعزام نشده است.

اطلاعیه هیئت فوتبال اصفهان در خصوص داوری تیم‌های سپاهان و تیم ملی جوانان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در اطلاعیه‌ای که از طرف واحد داوران هیئت فوتبال استان اصفهان به دفتر این خبرگزاری ارسال شده، آمده است: افراد قضاوت کننده در این مسابقه هیچ‌گونه فعالیت داوری در سطح استان و کشور به صورت رسمی نداشته و هیچ ارتباط سازمانی با واحد داوران استان اصفهان ندارند.

در ادامه این اطلاعیه تاکید شده است: واحد داوران استان اصفهان آماده همکاری و اعزام داوران فعال و ملی شاغل در لیگ‌های برتر و دسته یک کشور برای چنین مسابقاتی که از سوی باشگاه‌ها در خواست می‌شود را دارد، نمونه آن قضاوت گروه داوری اعزامی از سوی هیئت فوتبال استان در مسابقه دوستانه فولادمبارکه سپاهان با نفت تهران و ذوب آهن با تیم ملی جوانان در هفته گذشته که به درخواست باشگاه‌های میزبان انجام شده است را نام برد.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول