اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه مدیریت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خبر داد

احداث خانه پزشک در آبپخش و سعدآباد

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از احداث خانه پزشک در آبپخش و سعدآباد خبر داد.

احداث خانه پزشک در آبپخش و سعدآباد

جهانگیر شاهینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: گسترش مراکز بهداشتی و درمانی و تجهیز این اماکن به امکانات و تجهیزات پیشرفته از مهم‌ترین برنامه‌های دانشگاه علوم پزشکی استان است.

وی افزود: کیفیت بخشیدن به خدمات بهداشتی و درمانی و جلب رضایت خاطر مردم از مهم‌ترین اولویت‌های این دانشگاه است و برای تحقق این مهم تلاش می‌کنیم.

معاون دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به وضعیت بهداشتی در دشتستان خاطر نشان کرد: احداث بیمارستان جدیدالاحداث برازجان با پیشرفت قابل قبولی در دست اجراست و انتظار داریم تا انتهای امسال مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

شاهینی تصریح کرد: در بخش‌های مختلف دشتستان نیز اقدامات زیربنایی برای توسعه مراکز بهداشتی و درمانی انجام گرفته و شاهد موفقیت‌های نسبتا خوبی نیز هستیم.

وی از احداث خانه پزشک در آبپخش و سعدآباد خبر داد و گفت: احداث خانه پزشک در سعدآباد و آبپخش در دست اجراست و بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی پروژه است.

معاون دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر یادآور شد: مرکز بهداشتی و درمانی دهرود سفلی نیز با بیش از 98 درصد پیشرفت فیزیکی در آستانه بهره‌برداری قرار دارد.

شاهینی اذعان داشت: تعمیرات آی سی یو بیمارستان دشتستان و تعمیرات کلی شبکه بهداشت و درمان دشتستان نیز از دیگر برنامه‌هایی است که امسال انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: رشد شاخص‌های بهداشتی و درمانی مورد تاکید مدیران دانشگاه قرار دارد و برای رسیدن به این مهم از همه ظرفیت و توان موجود به نحو مطلوب استفاده می‌کنیم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

انتهای پیام/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول